Delikatnie + TAG: Tell Me About Yourself Award

Hej ;)
Na początek chciałabym bardzo podziękować za komentarze pod ostatnim postem. Nie spodziewałam się, że otrzymam tyle pozytywnych opinii.  Dziękuję :)

Zagłębiłam się ostatnio w statystyce mojego bloga. I zauważyłam, że jest opcja sprawdzenia ile osób weszło z danego kraju. Zdziwiłam się widząc tam Stany Zjednoczone, Norwegię, Włochy i Niemcy. I zastanawiam się czy mam też w postach pisać po angielsku. Na pewno bym się trochę wygłupiła, mam gramatyczne braki z angielskiego, ale zawsze można spróbować, prawda?

Wczoraj, z racji tego, że były imieniny mojej mamy, miałam powód by się pomalować. Miałam się komu pochwalić moim makijażem ^^. Zrobiłam delikatny makijaż, pasujący do okazji. I tym razem wstawiam zdjęcia całej twarzy, a nie tylko oczu ;)







Mam nadzieję, że się podoba :)


TAG: Tell Me About Yourself Award
Zostałam otagowana przez Kamuś ;)




Zasady:
- napisz kto przyznał Ci nagrodę 
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
 - nominuj 15 blogerek 

Fakty o mnie:
1. Najbardziej cenię rzeczy robione własnoręcznie, dlatego robiłam kiedyś bransoletki z muliny, a obecnie zajmuję się decoupage (bransoletki, kolczyki itp.)
2. Nigdy nie byłam za granicą. Kocham podróże, ale niestety nie mam pieniędzy by podróżować. Na wakacje wyjeżdżam na Mazury, bo mam tam działkę (kupiona w czasach, gdy drewniany płot by ją ogrodzić był droższy, niż ona sama - 800m²)
3. Uwielbiam kolekcjonować buty, szczególnie szpilki <3 , mimo że chodzę w nich bardzo rzadko.
4. Uwielbiam grać na gitarze i uważam się mistrzem, mimo że umiem zagrać tylko 3 piosenki.
5. Jestem nieśmiała. Trudno mi nawiązywać znajomości, ale gdy już kogoś poznam, mogę go zagadać na śmierć ;)
6. Lubię zwracać na siebie uwagę. Jaskrawymi ubraniami czy wyraźnymi makijażami.
7. Nie mam pojęcia kim zostanę w przyszłości. Jestem w drugiej klasie LO i w sumie już powinnam to wiedzieć. Ale nie. Najprawdopodobniej coś związane z fizyką, bo tylko ona nie sprawia mi trudności.


Nie będę spamować aż 15 osobom, nominuję więc 5 osób:


Osoby, które chcą to wypełnić niech czują się przeze mnie oznaczone. 

Udostępnij ten post

38 komentarzy :

  1. Oczywiście, że nie mam, wręcz przeciwnie! Jest mi przemiło :)
    Piękny masz kolor włosów i boski kolor cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję! miło mi :*
    już się biorę za produkcję :):)

    makijaz idealny do koloru wlosow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz bardzo fajne makijaże :)
    Nie obserwuję na takiej zasadzie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny makijaż, pasuje do ciebie taki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wonderful photos ! love that pastel makeup !

    Veronica
    http://bittersweetcolours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, ze makijaż idzie ci bardzo dobrze ;)
    oczywiście, że obserwujemy! haha głupie pytanie laska ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny makijaż idealnie pasuje do twojego koloru włosów, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny :3

    zapraszam, u mnie NN!
    agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No jasne, że obserwujemy, a wiec ja pierwsza ;D Śliczny makijaż i łady kolorek włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolor :) Piękny :)
    +obserwuje :)
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczaki, taki kolorek włosów to mi się marzy już od jakiegoś czasu ;) Jest cudowny.
    Makijaż piękny, do twarzy Ci w takim ;D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor włosów. Robisz bardzo fajne makijaże. : ) Widzę, że niedawno zaczęłaś pisać bloga, więc życzę powodzenia.
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz ladne rudy wlosy. tez bym chciala, ale sie nieco boje :<
    i makijaz ladny, delikatny, dziewczecy, ladny ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. znalazlam ten zegarek tutaj: http://www.coolbuzz.org/entry/social-media-watch-it-s-time-for-some-networking/

    OdpowiedzUsuń
  15. You have a beautiful face and a fabulous skin complexion! I love this make up!
    Come to visit my blog when you have time and if you want let's follow each other!
    xx
    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. masz przepiękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny blog:)
    zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu, do wygrania 2 vouchery o wartości 100 złotych każdy na zabiegi kosmetyczne!:)
    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/10/konkurs-z-bona-dea.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje mi się, że powstrzymują mnie reguły jakie panują w mojej szkole i przede wszystkim- mama. Za Chiny mi nie pozwoli. A może na szamponetkę mi się uda przekonać ...
    Ale dziękuję za informację, będę pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Very stylish!

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kolor włosów ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cieszę się, że cię zmotywowałam :) a więc bierz się do roboty i pochwal się efektami! ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję jeszcze raz za otagowanie ;]!

    wpadnij do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. co do SH, myślę,że w każdym można coś znaleźć- nawet w najdroższym. Ja chodzę w najtańsze dni( na wagę w piątki u mnie za kg 12 zł), albo jak jest wszystko za połowę ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki;d. naweet xd. hahah;).
    no coś Ty xd.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne masz włosy ! :))
    Makijaż cudowny :))
    zapraszam cię serdecznie do wzięcia udziału w loterii na moim bl :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście, że obserwujemy;) Ja już dodałam. Masz świetną fryzurkę i jesteś bardzo ładna. Ten makijaż pasuje Ci idealnie:) Chętnie będę do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  28. A kamizelkę wylicytowałam w tamtym roku na allegro;) Nówka sztuka za nieduże pieniądze i jestem z niej bardzo zadowolona:) Musisz poszperać:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz niesamowitą urodę i piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ano ładny makijaż :) ja niestety nie umiem się malować ;<

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi would you mind letting me know which hosting company
    you're working with? I've loaded your blog in 3 completely different browsers and I
    must say this blog loads a lot faster then most. Can you recommend a
    good web hosting provider at a fair price?
    Thanks a lot, I appreciate it!

    Take a look at my blog games machines

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.