Wielkie zakupy w paatal.pl i makijaż rockowy na konkurs :)

Hej :)
Jakiś czas temu złożyłam zamówienie w sklepie internetowym paatal.pl. Głównym powodem robienia tam zakupów była promocyjna cena paletki Sleeka Caribbean Curacao - 22zł. A ta paletka chodziła za mną od jakiegoś czasu :) I wyszło z tego, że zamówiłam trochę rzeczy, bo są tam niesamowite promocje.
Jeśli chodzi o sklep to polecam - szybka realizacja zamówienia i przesyłka, wszystko ok, bez żadnych problemów. A oto co zamówiłam:
Wszystko było bardzo dobrze zapakowane :)



Byłabym super szczęśliwa gdyby to wszystko było moje, ale część z tych rzeczy zamówiła moja koleżanka.









Moja jest paletka Caribbean Curacao, masło do ciała, cienie w musie, sypkie, szminka i pędzelek do cieni.
Paletkę Oh So Special też niedługo kupię, jak będę miała trochę więcej kasy.

Z zakupów jestem bardzo zadowolona, na pewno wrócę do tego sklepu jeszcze nie raz ;)

Na stronie youtubowiczki.pl jest konkurs na rockowy makijaż, w którym wzięłam udział. Nagrodzonych zostanie 10 dziewczyn, więc mam nadzieję, że ja będę pośród nich.






Szykujcie się na jakiś super kolorowy makijaż z cieniami z nowej paletki :)

Udostępnij ten post

27 komentarzy :

  1. swietne :D i udane (jak najbardziej) zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za mną też chodzi ta paleta ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy!!!! zakupy jak najbardziej udane:):*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję paletki, a makijaż mrrraau :>> Obserwuję i zapraszam do śledzenia moich wpisow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful Blog Miss, have an amazing day =)

    -Mia xoxo
    http://naturezfinest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny makijaż :D
    zapraszam do mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej,cudny jest ten makijaż ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful make-up!!!!compliments!!!i'm following you!!!if you like mine,do the same!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful pics and make up!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE

    OdpowiedzUsuń
  10. dlatego tak strasznie sie ciesze ze mam paatala u siebie w miescie <3 maja cudowny sklepik! i jakie kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje i własnie pokochalam paletki sleeka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuu 3h to dosyć sporo ;p Ale przynajmniej się wyspałaś xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, genialny ten makijaż rockowy :))
    Dzięki za komentarz!
    Kiedyś już zamówiłam lakier z Avonu, 'vintage blue' i byłam zadowolona. Niestety się już skończył.
    Pierwszy raz zamówiłam lakier z Colortrend, mogę powiedzieć, że szybko schnie, ale myślałam, że będzie lepiej krył. Dlatego 2 warstwy to minimum, chyba, że chcę bardziej delikatny kolor, np. do szkoły, to wtedy kładę jedną. : )

    OdpowiedzUsuń
  14. makijaż z charakterem!;)


    na swoim ciele mam już 5 tatuaży było 6 ale dwa zamieniłam w 1;)
    mam dwa napisy, jedną gwiazdkę, krzyż, jaskółkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Na moim blogu rozdanie z Heavy Cross, do wygrania 4 różne pierścionki! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. i jak te kosmetyki? jak idzie testowanie <3 buziaki!:***

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej b. podobają mi się powieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega! masz do tego dryg!

    http://japanesefly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.