Paleta XXL Sephora (recenzja + swatche + dużo zdjęć)

Hej ;)
Dziś mam dla Was swatche, recenzję i MEGA dużo zdjęć mojej palety, którą dostałam na prezent :)

W jej skład wchodzi:
- 98 cieni do powiek
- 70 błyszczyków
- 6 eyelinerów
- 3 kredki do oczu
- 2 konturówki
- 3 róże do policzków
- maskara
- lusterko
- pędzelki i aplikatory

Cena:
ok. 200zł

Dostępna:
-w Sephorze
-na allegro




























Recenzja:


Cienie

+niektóre mają na prawdę świetną pigmentację
+dużo kolorów
+nie rolują się
+trzymają się bardzo długo, nawet bez bazy
+są zarówno matowe jak i błyszczące (z małymi drobinkami i satynowe)
+mało się zużywają
+starczą na bardzo bardzo długo

-sporo z nich ma słabą pigmentację, ale przy użyciu bazy są ok
-brak żywych kolorów
-trochę cieni się powtarza, niektóre są niemal identyczne




Błyszczyki i szminki

Tak ogólnie tylko, bo mało ich używałam:
Błyszczyki bardzo kiepsko się nakłada (oprócz niektórych), szczególnie dołączonym pędzelkiem, są twarde, po nałożeniu niektórych praktycznie w ogóle nie widać, tak jakby się nałożyło bezbarwny błyszczyk. Kilka szminek jest ładnych i już prawie je wykończyłam, ale reszty w ogóle nie używam. Ogólnie nie polecam.




Maskara, kredki i konturówki


Maskara nie skleja, nie robi grudek, ładnie wydłuża, ale ona w ogóle NIE SCHNIE! Po 20minutach jak dotykałam rzęs to one były cały czas mokre od tuszu i miałam odbite kropeczki na powiece. Nie polecam.
Kredki są w porządku, dobrze napigmentowane (oprócz niebieskiej), długo się trzymają. Czarna potem trochę blaknie, ale da się wytrzymać.
Konturówki są cudowne, kolory są przepiękne, długo się trzymają.
Najbardziej drażni mnie wielkość kredek i konturówek. Bo cienie starczą na długo, ale kredki są miniaturowe i zaraz ich nie będzie.




Eyelinery


Czarny, brązowy, fioletowy:
Bardzo ładne kolory, uniwersalne. Ale się kompletnie nie nadają. W ogóle nie chcą schnąć, przez co odbijają się na powiece. Próbowałam nakładać na czystą skórę, sam podkład, bazę, cienie i nadal to samo. Można ich używać tylko przy bardzo mocnych makijaż, w których załamanie powieki jest bardzo ciemne, żeby nie było widać odbicia eyelinera. Nie polecam!

Zielony, seledynowy i różowy:
Te są jak najbardziej w porządku, kolory są cudowne, mają delikatne drobinki. One szybko schną i się nie odbijają.




Róże

Róże są cudowne, jest brązowy, różowy i brzoskwiniowy czyli każdy znajdzie coś dla siebie.
Brązowy szybko znika, po jakiś 5h albo go wcale nie ma, albo tylko tak leciutko go widać, ale to nie przeszkadza.
Różowy jest super, idealny kolor jak dla mnie, najbardziej uniwersalny, długo się trzyma, używam go praktycznie codziennie i w ogóle nie widać zużycia.
Brzoskwiniowego nie używam, bo to nie jest niestety dobry kolor dla mnie.



Pędzelki

Pędzelki to niewypał. 
Do różu się kompletnie nie nadaje, nie da się nim różu nałożyć.
Do błyszczyków/szminek nadaje się tylko do niektórych szminek, bo reszty w ogóle nie nabiera.
Do eyelinera jest skośny, ale trochę gruby i po jakimś czasie całe włosie się zaczęło ruszać.
No i aplikatory.
Nie przyłożyli się za bardzo do tych pędzelków niestety. Trzeba dokupić samemu.




Ogólnie to jestem z tej palety bardzo zadowolona. Ale sama bym jej sobie nigdy nie kupiła. Wolałabym paletę składającą się z samych cieni, bronzer i róż oddzielnie, a błyszczyki klasyczne z pędzelkiem. No i nie podoba mi się za bardzo design. Fajny pomysł na paletę wyglądającą jak torebka z sephory, ale po całkowitym rozłożeniu zajmuje bardzo dużo miejsca i nie jest przez to do końca praktyczna. Ale jest jedna paleta z sephory na nóżkach i ma prawie tyle samo rzeczy w środku, ale wygląda o wiele atrakcyjniej.
Ale paleta pożyje długo i cena też nie jest taka duża, więc opłaca się ją kupić.



Mam nadzieję, że ktoś to wszystko przeczyta i moja opinia wpłynie na jego decyzję o kupnie tej palety, żeby mój wysiłek i włożony w to czas nie poszedł na marne :)

Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. czemu ja tego nie dostałam? czemu? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo tego...wyglądają ładnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałam dostać tą paletę, ale dostałam tą na nóżkach o której wspominasz pod koniec. ;.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna , szkoda tylko że mnie nie stać i nie ma u mnie sephory ;)



    Pozdrawiam i zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja taką chcę <3.
    Świetna jest, choć tak jak zawsze są ulubione, ale reszty się nie używa. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna <3.
    Tyle kolorów i wgl, wszystkiego :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory cieni raczej są takie same, ale nie wiem, czy to robi jakąś różnicę- są okrągłe, a nie kwadratowe jak w twoim zestawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojojoj..rzeczywiscie duzo tych zdje!

    70blyszczykow!!chyba sie skusze:)
    buziaki

    ps.chociAZ NIE MIAla bym gdzie jej opchać w moim pokoju:(

    OdpowiedzUsuń
  9. a wiec,najpierw chcialam napisac ci o tych blyszczykach,potem sie napalilam iw eszlam na allegro znalazlam kilka fajnych(takic samych,ale w atrakcyjnej cenie)i potem znow tu wrocilam zeby przeczytac ta recenzje..i usuenlam wszystkie karty z allegro..napisalas ze niektore naprawde super,ale tak gdyby to co uzywasz oddzielic od tego co nieuzywasz lub sie nie nadaje-to wychodzi wieksza ilosc na minusie;/
    napewno oplaca sie bardziej kupic caly zestaw,bo wychodzi taniej(bo prosze cie 200zl,za takie cudow-z wierzchu-to naprawde malo:)

    no ale dzieki twojej recenzji moze poszukam ten na nozkach-albo pojade do sephory i cos znajde innego:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. no tak pewnie zrobie..a ona tez jest xxl?

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko! Ogromna ta paleta! Ohoho będziesz miała teraz czym się "bawić" hehe :) Szkoda tylko, że pędzelki takie lipne

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za malowaniem się, ale prezent sam w sobie jest wspaniały (:

    OdpowiedzUsuń
  13. booże, zazdroszczę! fantastyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. łooooooaaaaaa, ale cudo, do koloru do wyboru, świetne, ja mam coś takiego, ale w porównaniu z Twoim to jest tyci tyci:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuje Ci baardzo!:*

    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba lepiej sobie kupić coś mniejszego a być 100% zadowolonym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. milas duzo pracy z tymi wszystkimi swatchami-dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie podoba się włąśnie ze wzgłedu na mało żywych kolorów:) Lubie takie braży i świetne są tutaj róże!:)

    Zapraszam na konkurs na moim blogu!:)
    Do wygrania karta podarunkowa do Zary!:)

    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna paleta ale ja nie znalazła bym zastosowania dla połowy tych cieni i błyszczyków:)
    Ale produkty sephory bardzo lubię:)

    http://the-beautyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. można ją dostać na stronie :
    http://www.naturalne-kosmetyki.pl/
    albo poszukać na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawy blog :) a paleta cieni jest jedną o której marzę, miałam ją raz w użytku wspaniały produkt ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawie prezentuje się ta paleta! jednak z tego co czytam ma też sporo minusów.. ale cena nie jest duża jak na taka ilość produktów :)
    dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chciałam tą paletę sobie zakupić w zeszłym roku, ale bałam się, że nie wykorzystam tego wszystkiego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. hihi smiesznie
    musialo ci to strasznie dlugo zajac;o

    no nie wiem..moze zaczne dodawac wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. to dobrze czy zle:)?
    ja zalozylam,bo jest tam dzial "chce w prezencie"a jak ktos nie wie co mi kupic,to go tam bede wysylac:)
    jeszcze nie ogarniam calej tej strony,wiec nie moge powiedziec czy warto..ale ja wszedzie prawie zakladam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla zainteresowanych- teraz ta paleta kosztuje 89zl!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. gdybym się tylko do niej dobrała:)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.