Projekt włosy

ZAPUSZCZAM WŁOSY!!
Ogólnie to nie wiem co mnie do tego skłoniło. Bo kiedyś miałam długie włosy i nie wyglądałam w nich zbyt korzystnie, ale jakoś mnie i tak do nich ciągnie. Nie wiem czy to wyszło przez mój proroczy sen, czy przez oglądanie zdjęć pięknych, długich i falowanych włosów, warkoczyków, o których marzę itd.

Część z was wie, że miałam w planach przefarbować się na turkusowo w wakacje, ale teraz doszłam do wniosku, że turkusowe końcówki wyglądają o niebo lepiej, więc jeśli do wakacji mi dużo urosną włosy to tak zrobię ;)

Jeśli chodzi o ten proroczy sen, to jakieś dwa miesiące temu śniło mi się, że mam długie, falowane, blond włosy, co mnie wtedy trochę przeraziło, ale teraz w sumie do tego dążę. Falowanych włosów to i tak mieć nie będę, ale przynajmniej będą długie (i może kiedyś blond).

Mam nadzieję, że mój plan się uda, i w miarę szybko będę miała włosy jak Roszpunka, będę wyglądała jak człowiek i unikała fryzjera :)



Ogólnie włosy mi rosną bardzo wolno. Jakiś 1cm na miesiąc (widzę po odrostach) i prędzej chyba się zestarzeję niż będę miała wymarzone włosy. Ale może któryś z produktów przyśpieszający porost włosów na prawdę u mnie zadziała.



Włosy są długości 18cm, biorąc pod uwagę całe. Ale mam pocieniowane, więc biorąc pod uwagę górną warstwę to będzie tylko 12cm. I właśnie nie wiem, który pomiar brać pod uwagę :)

Po przestudiowaniu setki blogów oraz pomocy mojej koleżanki, która ma fioła na punkcie kosmetyków do pielęgnacji włosów, tak jak ja do kolorówki :) wypisałam kilka rzeczy, które pomogą mi w osiągnięciu celu:
1. Unikanie szamponów z silikonami i SLS (Sodium Lauryl Sulfate).
2. Stosowanie regularnie odżywek.
3. Olejowanie włosów.
4. Branie suplementów (belissa, pantotenian wapnia) i witaminek.
5. Łykanie tranu.
6. Codzienne picie herbatki z pokrzywy

I zapewne o czymś jeszcze zapomniałam i coś na pewno dodam do tej listy.

Od jutra mój plan wkracza w życie :)


I trochę inspiracji:







Wszystkie zdjęcia pochodzą z www.loveit.pl


Polecacie jakieś produkty na szybszy porost lub po prostu do pielęgnacji?
Któraś z Was może zapuszcza teraz włosy? Potrzebuję osób podpierających mnie na duchu ;)


Udostępnij ten post

25 komentarzy :

  1. jak się patrzy na takie inspiracje to nie dziwie się, że masz takie postanowienie <3 szkoda, że mi nie ładnie w długich, ale może kiedyś spróbuję :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje!
    Niestety nie znam żadnych produktów na szybszy porost włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja pkt 1 2 i 3 również wprowadzam w życie. :)
    co do l'biotici to mam wielką nadzieję że i u mnie się sprawdzi. czekam na Twoją relację ze zdjęciami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Także hoduję włosy :) Nie mogę narzekać, że rosną wolno, bo tak nie jest. Wręcz przeciwnie, stosunkowo szybko. Powodzenia kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje :) ja tez zapuszczam od roku ale muszę je po maturze podciąć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :)
    Koszulę kupiłam bardzo dawno temu w sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Długie włosy są świetne :))
    Genialne zdjęcia!
    Dziękujemy za komentarz.
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo mi nie urosną przez porozdwajane a nawet poroztrajane końcówki :( no właśnie wiem, ale oni chyba patrzą na to odkąd są zniszczone włosy żeby później ładniej rosły to obcinają nie tyle ile my chcemy tylko tyle ile muszą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana, dolaczaj do nas! spojrz tylko ile juz dziewczyn sie zglosilo, kazda ma wielki apetyt na dlugie, piękne wlosy, wiec razem nam sie na pewno uda!! :) Chodz chodz do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne fotki:) ja aktualnie zapuszczam wlosy, od jakiegos roku zapuszczam plus nie farbuje, fryzjera unikam jak ognia.. czy warto..hmm musialabys sama ocenic:) moim zdaniem tak. Co do picia pokrzywki uwazaj, bo codzienne picie rozwala przemiane materii - mozesz miec biegunki i to bolesne, chociaz moze akurat Tobie sie tak nie zdarzy;). A myslalas o drożdżach? tez fajnie wplywaja na kondycje wlosow, polecam Ci tez tabletki L biotica 28. Dodaje Cie do obserwowanych i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha cudowny plan, lecz ja bym się go nie potrafiła trzymać ze względu na krótką pamięć ... powodzenia i pozdrawiam ! :)



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio byłam u fryzjera ponad pół roku temu i moim zdaniem moje włosy ciągle są za krótkie, chociaż przez zapuszczaniem miałam średnie włosy ;) strasznie wolno mi rosną a mam dziewczynę w klasie która do fryzjera chodzi co tydzień ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatni raz byłam u fryzjera jakieś cztery miesiące temu ale tylko podciąć końcówki. Teraz zapuszczam, bo na swoje wesele chcę mieć ładną fryzurkę z loków. A z krótkich takiej nie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne włosy!! <3 ja polecam maske do włosów ziaja (jak masz czas zostawić na noc) i olejek rycynowy na końcówki
    (jeśli potrzebują zastrzyku energii) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam trochę dłuższe niż do połowy pleców :D
    Unikam fryzjera i używam odżywek ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o miętowe spódnice:
    http://store.gisellescloset.com/index.php?main_page=product_info&products_id=48
    http://www.chicnblessed.com/new-fresh-mint-pleated-skirt.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No ja tez kiedys tak myslalam ale zmienilam tok myslenia :) ja tez tak mowilam jak poszlam w tamtym roku do fryzjera ale mi to nie wyszlo :( ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zapuszczam włosy, ale moje produkty to już chyba znasz ;) skrzyp z pokrzywą i olejek rozmarynowy. SLS nie są złe, to tylko taki mit ;) polecam stronkę, gdzie eksperci obalają właśnie takie mity http://www.kosmopedia.org/fakty_i_mity/

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wypróbowałam jeszcze wszystkich ich cieni, ale chyba się nie skuszę na inne ;p chociaż jedne mi polecają bardzo! tylko niestety to nie są maty ;( a co do turkusowych włosów, to końcówki są świetnym pomysłem <3

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja czekam aż mi pokażesz efekt <3 nie wiem co mi pomaga, czy olejek czy skrzyp, ale włosy rosną jak szalone, co widzę po odrostach ;o

    OdpowiedzUsuń
  21. O mamusiu, ale włosyyyyy. ♥

    Herbatka z pokrzywy jest pyszna. Ja piłam przez 3 miesiące, teraz w marcu po przerwie znów zaczynam pić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. aż dostaje kompleksów przz takie zdjęcia :(

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.