Dzień Wagarowicza + TAG: Muszę to mieć.

Hej ;)
Zapraszam Was na moje konto na allegro, gdzie aktualnie sprzedaję koszulki z motywem kosmosu i wąsów, oraz spodenki z flagą USA. :)




Dzień Wagarowicza (21 marca) – międzynarodowy dzień sprzeciwu wobec edukacji, czyli szkoły, dawniej pierwszy dzień wiosny. Daje możność legalnego wykonania libacji alkoholowej przez grzeczną, ułożoną młodzież. Ptaszki śpiewają, kwiatki przebijają się przez śnieg, a na słońcu tańczą kolory wymiocin jakiegoś miłośnika taniego wina. Zwykle wypada w weekend, co automatycznie prowadzi do przełożenia tego dnia na piątek i/lub poniedziałek. Od kilku lat obchodzenie tegoż chwalebnego dnia jest mniej lub bardziej skutecznie przez belfrów powstrzymywane (zazwyczaj jednak zdecydowanie mniej). Szansa na powstrzymanie obchodów zwiększa się proporcjonalnie do ilości kujonów, lizusów i skarżypyt i do chęci nauczyciela na sprawdzanie listy obecności.
źródło:  http://nonsensopedia.wikia.com




świetny opis prawda?

Jak na porządnego wagarowicza przystało, oczywiście obchodziłam te święto, ale niestety sama, bo wszystkie moje koleżanki (głupie ;P) poszły do szkoły. A jak Wy spędziłyście dzień wagarowicza?






ZASADY TAGU

1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

Zostałam otagowana przez Karolinę

1. Ćwieki
Nawet sobie nie zdajecie sprawy, jak ciężko znaleźć gdzieś ćwieki! 

2. Perfumy Incanto Bloom

Uwielbiam je! W Sephorze zwróciłam na nie uwagę, ponieważ spodobało mi się opakowanie. Od tamtego czasu, zawsze gdy jestem w Sephorze psikam się nimi :) Kiedyś będą moje!

3. Długą miętową spódnicę.


4. Niezliczone ilości kolorówki.

5. Tutaj nie co, tylko kogo: milionera, żeby mnie było stać, na wszystkie rzeczy, które pragnę mieć i żebym nie musiała pracować ;)

Taguję: 




Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Spódnica mi też się podoba ;)
    Tylko wolałam bym krótką,nie lubię się w długich spódnicach.

    W moim poście możesz znaleźć link na mój stary post,z białą perły i są zdjęcia moich ząbków przed i po.Oczywiście nowa opinia też się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo za otagowanie :)
    Ja też na wagarach dzisiaj, tyle ze znalazly sie 3 koleżanki z którymi poszlam na pizze :) więc nie byłam sama :) ogólnie całej naszej klasy nie było w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie wiem. Spódnica mnie nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas się nigdy nie udawało ale ostatnio jest coraz lepiej, a i tak prawie nic nie ma na tych lekcjach teraz ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam w szkole i było megaa ;D

    W najbliższym czasie 'wypełnię' TAG ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica ładna, ale ja bym chciała miec ponad kolana . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo to dalekooo..

    cwieki tez to musze emic ;DDD i o tych perufmach przyznam szcezrze nie slyszalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica piękna:D a ten perfumik pierwszy raz widzę, po ile takie cudo można dostać ??

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również poluję na miętową spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napiszę ci tak,jak ktoś nie pije kawy,zbyt dużo herbaty, nie pali papierosów to efekt utrzymuje się dość długo.Ja w czasie kuracji wybielającej,pije kawę przez rurkę.;P Potem jak zakończę to nakładam sobie białą perlę raz na tydzień,żeby efekt się utrzymywał.Kawę piję już normalnie i nie zżółknieją mi zęby.

    Ja jestem za niska na takie długie spódnice.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. haha;) dzięki:) mi się marzy miętowa mini :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzien wagarowicza .? oczywiście pozaa szkołą .;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja poszłam do lekarza w dniu wagarowicza

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.