Essence Fix & Matte translucent loose powder - recenzja


Hej ;)
Dzisiaj mam dla Was recenzję transparentnego pudru sypkiego z Essence :)








Opis producenta
 Transparentny, sypki puder nałożony na podkład matuje skórę i ujednolica makijaż. Superlekki i wydajny. Nadaje skórze jedwabistą gładkość. Poręczne opakowanie zawiera malutkie otwory dozujące odpowiednią ilość pudru. Bez efektu świecenia przez cały dzień. Dopasowuje się do każdego odcienia skóry.



Skład
Aluminum Starch Octenylsuccinate, Polyethylene, Disodium EDTA, Sodium Dehydroacetate, Butylparaben, Ethylparaben, Methylparaben, Propylparaben


Cena
14,99zł/12g



Dostępność
 Drogerie Natura, Jaśmin, Douglas, Tesco Extra





Moja opinia
 Pierwsze wrażenie było bardzo dobre. Puder świetnie matuje i to na długo. Po jego użyciu skóra jest idealnie gładka, za pierwszym razem chyba pięć minut głaskałam swoją twarz. Ale potem zauważyłam, że okropnie wysusza moją już i tak suchą skórę i uwydatnia niedoskonałości skóry. Nie wiem jak się sprawuje na tłustej cerze, ale dla suchej odradzam. I teraz nie mam co z nim zrobić, bo zużyłam nieznaczną ilość produktu i teraz zapewne będzie leżał dopóki się nie przeterminuje.
Dużo osób skarży się na opakowanie, że są zbyt duże dziurki i wszystko się rozsypuje. Ja od razu odkleiłam całą taśmę, nie wiem co mi wtedy przyszło do głowy, musiałam się chyba zamyślić. Ale nie miałam z nim problemów. O ile się go trzyma w poziomie i nie chce nigdzie transportować to jest dobrze. Jak się jeden raz przekręci do góry nogami wysypuje się idealna ilość produktu.
Więcej nie kupię, będę omijała łukiem, ale myślę, że osoby z tłustą skórą mogą spróbować.




Ocena
4/10


Używałyście go kiedyś? Jak się sprawował?
Możecie mi polecić jakiś dobrze matujący puder?

Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. ale bym go chciała :D muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie jakoś on nie przekonał...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ogolnie nie lubie pudrow tak wygladajacych ;) wole w kamieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kuurde no ja podobnie nie byłam przekonana....





    Zostaw u mnie adres maila pod konkursami będzie mi przemiło ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam pudrów transparentnych ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam tego pudru, ale polecam Ci puder z firmy Glazel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam ;p ja stosuję tylko pudry w kamieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć aby nie kupować

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam takich pudrów.
    Oczywiście zapraszam na swój blog : http://no-perfection-here-ideality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy go nie uzywalam,tak jak dziewczyny powyzej uzywam tylko pudru w kamieniu. polecam z astora anti shine mattitude :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. a planowałam kupić.. dobrze,że tego nie zrobiłam bo też mam suchą cerę. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do bazy z Bell Szału nie robi, ale łatwo ją się naklada, i daje radę, więc jak za tą cenę to sobie można pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja go wyprobuje, nie ma talcu to czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszana dlatgeo sadze ze warto sprobowac:) zdam na pewno relacje

      Usuń
  15. pewnie wysusza tak samo jak bambusowy z BU :(

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.