L'biotica regenerujący krem do rzęs - recenzja

Hej ;)
Dzisiaj mam dla Was długo wyczekiwaną recenzję. Byłaby już dawno temu, gdyby nie to, że skasowałam nie chcący zdjęcia po miesięcznej kuracji, więc efekt, który będziecie mogli zobaczyć na zdjęciach, jest po stosowaniu ok. 1,5 miesiąca.


Opis producenta
Rzęsy, tak samo jak włosy i paznokcie, narażone są na działanie szkodliwych czynników, które powodują, iż stają się one słabe i kruche. Krem do regenerujący do rzęs został opracowany, aby je odżywiać i odnawiać oraz przywracać ich naturalne piękno. Jest to jedyny na polskim rynku kosmetycznym krem do rzęs oparty na naturalnych składnikach, który sprzyja wzrostowi rzęs. Może być on stosowany bez ograniczeń, także przez osoby noszące soczewki kontaktowe. Nie jest szkodliwy, nie drażni nawet bardzo wrażliwych oczu. Jego kremowa konsystencja i specjalny aplikator umożliwiają precyzyjne nałożenie preparatu. Widoczne efekty uzyskuje się już po 30 dniach stosowania.

-wydłuża, pogrubia rzęsy i zapobiega ich wypadaniu
-nawilża i wzmacnia, stymulując naturalny wzrost




Skład
Petrolatum, Oleum Ricinic, Virginale Oil, Paraffinum Liquidum, Olea Europaea, Serenoa Repens, Macadamia, Ternifolia Seed Oil, Buxus Chinensis (jojoba Oil) Polyglyceryl, Pantenol


Pojemność
10ml



Dostępność
W aptekach, w Super-Pharmie 



Cena
Około 12zł. W Super-Pharmie często można go kupić na promocji - 2 opakowania za 12zł. (ja tak kupiłam na spółkę z koleżanką)


Opakowanie
Małe opakowanie, w którym znajduje się bardzo dużo produktu. Nie ślizga się w rękach, wydobywa idealną ilość produktu do użycia.

Konstystencja
Żelowa, zbliżona do konsystencji wazeliny.


Zapach
Ja nie czuję żadnego zapachu.

Wydajność
Niesamowicie wydajny. Gdy pierwszy raz ujrzałam tę małą tubkę, stwierdziłam, że nie ma szans, żeby mi starczyła na miesiąc. Zaskoczyła mnie. Stosuję 1,5 miesiąca i jest tam jeszcze ok. połowy zawartości

Kolor
Przezroczysty

Zalety
-wydłuża i pogrubia rzęsy, nieznacznie, ale tak
-rzęsy są wzmocnione, bardziej elastyczne i błyszczące
-rzęsy szybciej rosną, zauważyłam to na jednej rzęsie, która rosła bardzo wolno w miejscu, w którym wypdła inna
-znacznie przyciemnia rzęsy
-nie podrażnia skóry, ani oczu
-rzęsy prawie w ogóle nie wypadają (!)



Wady
Ja osobiście nie znalazłam, ale przeczytałam u kilku osób, że u nich efekt był odwrotny do mojego.


aOcena
9/10  (oczekiwałam jednak na większe wydłużenie rzęs)



Ten krem jest dla mnie ideałem. Wcześniej miałam problem z wypadającymi rzęsami, przy każdym myciu, demakijażu, na waciku znalazła się przynajmniej jedna rzęsa. Po tym kremie nie wypadają mi praktycznie wcale! Co jest ogromnym sukcesem. Rzęsy wyglądają o wiele lepiej, są wzmocnione i zdrowe, znacznie ciemniejsze. Ogólnie jestem bardzo z niego zadowolona! Myślę, że jest warty wypróbowania :)




Używałyście tego kremu? Jakie są Wasze wrażenia?


Zapraszam do rozdania :)



Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. właśnie słyszałam o nim różne opinie, więc widocznie jest to jeden z tych produktów które trzeba przetestować na sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeżeli pomaga, to ja go muszę mieć ;o
    a co do zdjęcia, to mnie też się ono najbardziej podoba ;p dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki :) przydałoby mi się coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju usunęłam przez przypadek :0

      chciałaby coś takiego.:) Możesz polecić Jeszce jakieś produkty na regenerację rzęs.?

      pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

      Usuń
  5. buty Dorothy Perkins, ale kupione w Sh, nowiusieńkie i bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak mnie zachęciłaś, że chyba muszę się wybrać jak najszybciej. Mam tak samo problem z wypadającymi, ale przede wszystkim, mam ich strasznie mało, co po nałożeniu maskary nie wygląda fajnie, bo prawie wcale się nie wyróżniają :(
    Bardzo przydatna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komentarz, ale proszę, czytaj na przyszłość uważnie informacje znajdujące się nad formatką komentującą, bo uprzejmie w niej proszę o nie zostawianie spamu i reklam.

    Odnośnie rozdania: na Facebooku nie "lubię" czegoś bezmyślnie tylko dlatego, że jest to konkurs (podpisuję się w końcu pod tym swoim imieniem i nazwiskiem). To zwyczajne udostępnianie i zgoda na przetwarzanie swoich danych za darmo, dlatego udziału nie wezmę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, zdziwiłabyś jak Facebook potrafi wykorzystać takie rzeczy, nawet jeśli Ty sama nic z tym nie robisz. Raz coś kliknięte/udostępnione zostaje zapisane. Było o tym głośno jakiś czas temu. Historia życia FB jednej osoby na 400 stronach w PDF. Interesuję się takimi rzeczami, bo studiuję informatykę. ;-) Może za bardzo mnie poniosło z ostatnim zdaniem wypowiedzi, ale ostatnio tyle osób mi spamuje, że po prostu kopiuję formułkę i ją wklejam.

    OdpowiedzUsuń
  9. niezłe efekty, chyba się skuszę na tę odżywkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. u Ciebie widać znaczną poprawę, a szczególnie na drugim zdjęciu. A ja nawet nie wiedziałam, że takie coś istnieje haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje za szybką odpowiedź :) dziękuję bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ojoooj.. moje rzęsy zapragnęły tego cudeńka :D
    dzięki za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to pozazdrościć jej takich rzęs ;o

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele zależny od naszych genów, ja na swoje rzęsy nie narzekam, traktuje je olejem rycynowym, 4 dni w tygodniu :) Ale ta odzywka mnie zachęciła !

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.