Lovely Make-up brilliance podkład rozświetlający - recenzja


Hej ;)
Dzisiaj recenzja podkładu rozświetlającego Lovely :)






Opis producenta
Podkład rozświetlający we fluidzie. Zawiera witaminę E oraz czynniki nawilżające i matujące. Formuła na bazie pigmentów odbijających światło, które optycznie wygładzają skórę. Dostępny w kilku naturalnych odcieniach. Odpowiedni dla każdego rodzaju cery. Producent zapewnia, że nie tylko upiększa, ale też nawilża i uelastycznia skórę. 



Skład
Aqua, Mineral Oil, Cyclomethicone, Glycerin, Propylene Glycol, Lauryl PEG/PPG-18/18 Methicone, Hydrogenated Polyisobutene, Squalane, Mica, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Panthenol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Parfum, Amyl Cinnamal, Coumarin, Geraniol, CI77891, CI77491, CI77492, CI77499 


Cena
           9zł/30g



Dostępność
      Rossmann



Opakowanie

Jest w porządku, ale mogłoby być trochę przezroczyste, żeby zobaczyć ile jeszcze jest w nim produktu. 


Konsystencja
Jest gęsta i tłusta,  mniej więcej tak jak krem Nivea. Trochę ciężko się go nakłada, jeśli się wcześniej nie nałożyło na twarz kremu, u mnie to nie jest minus, bo zawsze używam kremu nawilżającego pod.

Krycie
Krycie jest bardzo dobre, świetnie kryje zaczerwienienia, z krostkami trochę gorzej, ale i tak zadowalająco.

Trwałość
Jest bardzo dobra. Można powiedzieć, że 8h trzyma się idealnie, nawet jak się ma katar, to nie ściera się go całkowicie z nosa. Trzeba go jednak przypudrowywać kilka razy dziennie, twarz się po nim okropnie świeci, ale po użyciu pudru wygląda świetnie, ale trzeba to jednak powtarzać co jakieś 3h.

Zapach
Jest przyjemny, nie drażni i czuć go jedynie przy aplikacji.


Wydajność
Jest średnio wydajny. Używam go 2-3 miesiące i już mi się kończy. Ale za taką cenę to i tak bardzo przyzwoicie.

               
Nie wiedząc ile jest dostępnych odcieni tego podkładu (a są cztery, w tym dwa jasne) kupiłam naturalny, który jest jednak trochę ciemniejszy nisz być powinien. Ale u mnie w rossmanie były tylko dwa: naturalny i opalony, i nie mogłam też nigdzie znaleźć informacji czy są jeszcze jakieś inne kolory dostępne. Teraz muszę zapolować na pastel :)

Swatche wszystkich dostępnych odcieni:




Zalety:
-nie zapycha porów
-nie tworzy maski
-jest bardzo tani
-dosyć wydajny
-ładnie rozświetla
-dobrze kryje
-jest bardzo trwały
-nie podkreśla suchych skórek
-nie wysusza



Wady:
-ciężko się go nakłada na skórę bez użycia wcześniej kremu
-nie zauważyłam nawilżenia
-nie matuje, twarz się po nim straszliwie świeci
-wymaga przypudrowywania go co 3h
-brak jasnych odcieni

Ocena:
8/10


Jestem z niego bardzo zadowolona, sprawdza się świetnie. Posiada maluteńkie drobinki, które widać jedynie w słońcu. Jeden z lepszych podkładów jakie miałam, choć ta lista nie jest dość długa. Na pewno go jeszcze kupię, ale nie teraz, bo chcę wypróbować jakiś inny podkład.


Na zdjęciach z fleshem widać maluteńkie drobinki, które widać jedynie w słońcu i nie rzucają się w oczy.


Jakie są wasze ulubione podkłady? Czym się kierujecie podczas wyboru podkładu?

Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. ja się kieruje tym żeby

    1. skora była zdrowa np BB Cream
    2. Matował np . Lirene City Matt

    moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O bardzo czekałam na recenzję tego podkładu. bardzo przydatna, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj najlepszy podklad :)tylko tego uzywam<3

    OdpowiedzUsuń
  4. zmienię jak znajdę jakiś fajny kosmetyczny ale nie dziś bo za bardzo mnie boli głowa ;) nie ma za co :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie mam na myśli chudszą ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro muwisz że twarz się po nim straszliwie świeci to u mnie już odpada w przedbiegach, ja obecnie testuję Max Factor i recenzja już w tym tygodniu będzie

    OdpowiedzUsuń
  7. skoro jest rozświetający to matowić nigdy super nie będzie i dla osób z tłustą cerą raczej odpada. muszę się za nim rozejrzeć, chociaż jak mówisz ciemne kolory... a ja jestem ekstra bladą twarzą :P ale trzeba to sprawdzić :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. dzięki kochana za info :):*

      Usuń
  8. A ja uważam że mają całkiem niezłą gamę kolorystyczną jak dla osób bladolicych :) Zajrzyj sobie tutaj : http://brunettesheart.blogspot.com/2011/04/kosmetyki-wibo-witajcie-kochane-dzisiaj_19.html :)
    Osobiście używałam go jakieś dwa lata temu i byłam zadowolona, jednak wyczuwałam go na twarzy i to był jego zdecydowany minus przez który do niego nie powrócę - mam skórę mieszaną, ale dla skóry suchej.. czemu nie :) No i jest z efektem rozświetlającym stąd to świecenie, którego nie trawię :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nie ma super jasnego odcienia to leze:( a chcialbym go sprobowac:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieki:) rzadko czytam komnety nade mna stad moja niewiedza.Ja chyba tez wybiore pastel, morela sie wydaje jakas za rozowa... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomalowalam ale jeszcze gorzej wyglądają niż te :D:*

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam go, ale niestety nie polecam.


    :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak go kupiłam było oki, później zaczął robić się pomarańczowy.

    Dziękuję bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem nadal w trakcie szukania odpowiedniego podkładu. Teraz jeden kończę i zastanawiam się jaki kupić kolejny, a wiem, ze raczej nie ponowię zakupu. Nietstet twój podkład chyba też się u mnie nie sprawdzi ponieważ cera się po nim świeci, ciężko się go nakłada, a ja uwielbiam podkłady z pompką.
    zapraszam do mnie =*

    OdpowiedzUsuń
  15. jak się pyszczek świeci to zdecydowanie odpada..
    może jesteś w stanie polecić mi jakiś fajny podkład, który ładnie matuje ? ;> :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisuję tutaj, bo masz zablokowany profil.
      Do tej pory nie przetestowałam wielu podkładów, ale mogę polecić Affinitone z Maybelline, całkiem nieźle matuje, ale średnio kryje.

      Usuń
  16. dzięki twojej recenzji skusze isę na ten podklad :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.