TAG: 7 urodowych grzechów głównych

Chciałabym Wam serdecznie podziękować za 200 obserwatorów! Jesteście kochani <3<3<3

A teraz tag: 7 urodowych grzechów głównych.

1. Chciwość.
Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz? 

Najdroższa jest paletka OSS (27,50zł), a najtańsze są moje łupy z wyprzedaży Essence (po 4zł), których nie ma wszystkich na zdjęciu, ale w podlinkowanej notce są wszystkie.

2. Gniew.
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

 Nienawidzę wszystkich samoopalaczy. Do zdobycia najtrudniejsza jest odżywka Jantar, której nadal nie udało mi się zdobyć. Uwielbiam róż Revlona, który się wytrwale trzyma na moich polikach calutki dzień, eyeliner z Essence, który trochę się rozmazuje w wew. kąciku, ale i tak go uwielbiam oraz podkład Lovely, którego kochałabym jeszcze bardziej, gdyby się tak nie świecił, ale i tak jest super.

3. Obżarstwo:
 Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?
tak do zjedzenia to błyszczyki i szminki. Szminka z e.l.f.a jest pyszniutka :)

4. Lenistwo.
Których kosmetyków nie używasz z lenistwa?   
Zdecydowanie kremu do pięt. No i peelingu, ale to bardziej dla tego, że rodzice na mnie krzyczą, że długo w łazience siedzę ;)

5. Duma.
 Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie? 
No trochę tego jest: podkład, puder, róż, tusz i eyeliner.
Ale to w sumie od niedawna, odkąd zaczęłam prowadzić bloga, bo się przyzwyczaiłam do malowania i bez tych wszystkich kosmetyków wyglądam dziwnie, a wcześniej to praktycznie się nie malowałam wcale.

6. Pożądanie.
 Jakie atrybuty u płci przeciwnej uważasz za najatrakcyjniejsze?  
uśmiech, poczucie humoru, kaloryfer na brzuchu ;)

7. Zazdrość.  
Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?
Nie rozumiem dziewczyn, które lubią dostawać perfumy. Mi większość przeszkadza i muszę starannie dobierać zapachy, które będą mi odpowiadały.
Ale tak to na pewno cienie, eyelinery :)

Taguję wszystkie osoby, które to przeczytały i jeszcze tego tagu nie wypełniły :)

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Pominaleas pkt 3 chyba:) Bardzofajny tag, milo sie czytalo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O właśnie poluję na ten podkład Lovely. Mam wiele podkładów (m.in. te które zrecenzowalam u siebie na blogu) ale własnie brakuje mi takiego typowo rozświetlającego

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy podkładu z Lovely.. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Już chyba wyłączyłam - myślałm, że jej nie mam, bo jka autor dodaje komentarz to nic nie krzyczy o weryfikacje:P dzieki za cynk!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja go zrobię! O! ;)
    Ja tam lubię dostawać perfumy, zwłaszcza od mojego brata, który wie, jakie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach ten krem do stóp- żadna z nas go nie docenia :P

    OdpowiedzUsuń
  7. nie, teraz używam lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie chce spamować ale to maybelline affinitone mineral :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam Cie do udziału w moim konkursie :)powodzenia..!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć. Na moim blogu jest konkurs - jeżeli chcesz zgłoś się :) Zapraszam do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sama mam wielkie problemy z pielegnacja stopek ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam jeść błyszczyki ^^

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.