Mint Make Up

Hej ;)
Dzisiaj pokażę Wam ( w końcu) makijaż :)
Postawiłam na miętę, najbardziej pożądany kolor tego sezonu :) Myślałam, że mięta na powiekach nie będzie mi w ogóle pasowała do oczu, ale okazało się być ok, więc warto eksperymentować ;)
W najbliższym czasie chyba jeszcze ujrzycie jakiś miętowy makijaż :)







Przepraszam za jakość zdjęć, ale były robione w sztucznym świetle i dodatkowo mój aparat się już psuje i ciężko zrobić nim jakieś normalne zdjęcie. Ale mam nadzieję, że jakoś wytrzyma do października, kiedy dopiero będę mogła kupić nowy.

Twarz:
-Podkład rozświetlający Lovely
-Puder w kompakcie Synegren
-Róż Revlon Vital Radiance 06 Berry Radiance

Oczy:
-biała kredka Essence
-cienie Martini, Blue Hawaiian - Sleek Caribbean Curacao
-cień Aquamarine, Humming Bird, Espresso Martini - Sleek Mediterranean Monaco
-tusz - Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume
-eyeliner w żelu - Essence 01 Midnight in Paris

Usta:
-szminka - NYX Circle




Teraz czeka mnie nadrobienie zaległości na waszych blogach oraz zweryfikowanie zgłoszeń do rozdania (przepraszam za zwłokę).
Dodałam zdjęcia do notki z pozdrowieniami z Krygu klik Jutro oczekujcie wyników rozdania :)

Udostępnij ten post

25 komentarzy :

  1. Wygląda super i bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny makijaż a przede wszystkim strasznie do ciebie pasuje:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż. Zgadzam się, pasuje Ci ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląda ta mięta, niestety mam niebieskie oczy i wydaje mi się, że na mnie by nie było takiego świetnego efektu jak u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, do twarzy CI w takim makijażu! =))

    OdpowiedzUsuń
  6. lepiej dmuchać na zimne niż miałaby się stać jakaś katastrofa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny, mi niestety takie kolorki raczej by nie pasowaly :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj uwierz mi że nie chciałabyś mieć takich :P Na zdjęciach może i ładnie wyglądają bo staram się wybierać takie gdzie nie widać jakie są krzywe :P Jedyne co w nich fajne to to, że są długie, ale to też bardzo przeszkadza :D Ogółem mówiąc nie są tak fajne na jakie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny:) ja chcę umieć taki !:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Taa ;d chciałabym ;d mi się ręce trzęsą jak się maluję :D haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. No fakt, najgorsze nie są, ale jednak mogły by być grubsze (zresztą nie tylko one) i trochę prostsze ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż ;D

    Masz cudowny kaształt ust ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. mięta na powiekach to coś, na co nigdy bym się nie zdecydowała, gdyby nie fakt, że jest to "kolor tej wiosny" :) działa zarówno jako akcent, jak i w wersji total, jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealny makijaż, naprawdę jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. idealnie pasowałby do mojej nju miętowej bluzeczki :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna kreska! Lubię taką kolorystykę makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny makijaż pasuje do twoich oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ma też taki cień, ale rzadko go używam;)
    Tobie pasuje!
    Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekamy na wyniki..
    Może akurat poszczęści mi się..

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten makijaż, nawet bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. makijaż jest po prostu PRZEPIĘKNY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniały makijaż, nieziemsko mi się podoba! :) Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.