TAG: 50 pytań do weak-point :)

Zasady:
1. Napisz od kogo otrzymałaś tag i zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
2. Wklej logo tagu wpisując wcześniej swój nick.
3. Odpowiedz szczerze na 50 pytań zadanych w komentarzach pod notką.
4. Nominuj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć :)

Nie bójcie i zadajcie tyle pytań ile tylko zdołacie wymyślić :)

To będzie dobry krok do napisania (w końcu) notki o mnie :)

Taguję:

Zapraszam do zabawy ;)

Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. robiłam tego taga :D ale dzięki za zaproszonko ♥ jesteś kochana :)

    pytam:

    1. Wolisz kupować kosmetyki kolorowe czy pielęgnacyjne?
    2. Ulubiony tusz do rzęs ?
    3. 3 ulubione kosmetyki kolorowe bez których nie wyjdziesz z domu ?

    4. Na bezludną wyspę zabierzesz .. ?

    buziol ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. zdecydowanie kolorówkę, nic tak nie przynosi mi radości jak ona :)
      2. jeszcze takiego nie znalazłam, ale wciąż szukam, kiedyś się skubany znajdzie.
      3. taki mus mus to jest puder, tusz do rzęs i błyszczyk.
      4. książkę, butelkę wódki i moją przyjaciółkę :)

      Usuń
  2. Jaka markę kosmetyków wybierasz? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam swojej ulubionej marki, każda ma lepsze i gorsze produkty, wybieram z nich co najlepsze ;)

      Usuń
  3. Skąd pomysł na prowadzenie takiego właśnie bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wyszło przypadkiem, od dawna lubiłam się malować i gromadzić kosmetyki

      Usuń
  4. oj dziękuję :) wlasnie zastanawiam się czy dodać ten tag :D nie moge się nigdy zabrac;p
    Jakie wolisz wlosy:D proste czy loki?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LOKI! zdecydowanie, nie cierpię prostych, ale niestety takie mam ;(

      Usuń
  5. Dziękuję kochana ;* Jesteś z kimś w związku? Jeśli tak to jak długo?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kawa czy herbata?
    ulubiony gatunek filmów?
    naturalny kolor włosów?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedno i drugie, nie potrafię wybrać, które bardziej.
      horrory, ale czasem też głupie komedie romantyczne.
      coś między ciemnym blondem, a brązem, powiedziałabym, że wyblakły brąz.

      Usuń
  7. tak! ja się właśnie zastanawiam czy nie kupić drugiej na kosmetyki :) chociaż ich też baaardzo wiele nie mam, ale lubię mieć porządek ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za przesyłkę nagród z rozdania! Paczuszka właśnie doszła! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha ;d no właśnie nie do końca mi schodzi ;p przy samych rzęsach zostaje mi malutki czarny pasek :< ;d

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.