TAG: Reading is cool

otagowałam się sama, jeden z lepszych ostatnich tagów :)


O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Kiedy tylko mam trochę wolnego czasu, czy to zaraz po przebudzeniu, czy w środku nocy.

Gdzie czytasz?
Wszędzie, gdzie tylko wlezie, głównie podczas drogi do szkoły, czyli pociąg i autobus, na lekcjach. Gdy jestem w ciekawym momencie to nie mogę po prostu oderwać głowy od książki, robię wszystko czytając, nie można powiedzieć wtedy do mnie słowa, bo nie ręczę za siebie.

W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
Na siedząco, ewentualnie stojąco, ale leżenie odpada.

Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Fantastykę, horrory, kryminał.

Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś?
Osobiście książek nie kupuję, ani nie dostaję, myślę, że jest to trochę bezsensowne, bo książkę czyta się przeważnie raz i potem zalega na półce, chyba, że jest się osobą, która pożycza wszystkim na około swoje zbiory. Biblioteki są po to, żeby z nich książki wypożyczać. 

Co czytałaś ostatnio?
Ostatnio czytałam "Carrie" Stephena Kinga

Co czytasz obecnie?
"Zbrojni" Terry'ego Pratchetta

Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi?
O nie, takich rzeczy z książkami robić nie wolno! Zakładek nosić ze sobą po prostu nie potrafię, zawsze zapamiętuję na której stronie skończyłam.

E-book czy audiobook?
Najbardziej lubię tradycyjną wersję, nic jej nie pobije. Ale ebooki to fajna sprawa, jeśli nie ma się dostępu do danej książki. Audiobooków nie trawię.

Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
W dzieciństwie mało czytałam, więc dużego wyboru nie mam. "Ania z Zielonego Wzgórza"

Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Na pewno ŚMIERĆ, Mort, Marchewa i właściwie cała reszta postaci u Pratchetta. Stróżek w "Za kresoborem" i dalszych częściach.

Słowem zakończenia:
Ogólnie czytam dość dużo i w miarę szybko, w zależności, czy jakaś książka mnie porwie czy nie. Rzadko kiedy nie dokańczam czytania książek, są jednak przypadki, w których stanęłam i ruszyć nie potrafiłam np. "Pielgrzym" oraz większość lektur.

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Stephen King kusi mnie od jakiegoś czasu :) zastanawiam się, czy w bibliotece w mojej mieścinie znajdzie się coś tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za czytaniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie przepadam za czytaniem. Umysł bardziej ścisły, matematyka i te sprawy :)
    Przy okazji zapraszam na szybkie mini rozdanie błyszczyka Rimmel brązowego, które organizuję na blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.