Brown Smokey Eyes - Dark Version

Hej ;)
Dzisiaj ciemna wersja brązowego smokey eyes. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, tak samo jak jaśniejsza wersja :)

Biały cień z Miyo pokazał jak bardzo chce być widoczny, w rzeczywistości nie rzuca się tak w oczy :)










Twarz:
-Puder - Bell 2Skin Pocket 
-Róż - Bell 2Skin Rouge
-Bronzer - Essence Sun Club


Oczy:
-biała kredka Essence
-cienie Bow, Boxed, Wrapped Up, Gift Basket, Gateau Sleek Oh So Special
-brązowy cień - Paleta XXL Sephora
-cień 01 White - Miyo
-tusz - Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume
-eyeliner w żelu - Essence 01 Midnight in Paris

Usta:
-szminka - Avon Little Red Dress - Pout
-błyszczyk - Avon Gold Lip Gloss 24k - Golden Peach







Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. no po jasnym teraz takie ciemne szatańskie ale oczywiście cudowne ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. napisałam szatańskie :D a chciałam napisać seksowne nie wiem o czym myślałam :D i zamiast ale miało być i :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladny makijaz :)

    zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta wersja chyba nawet lepsza od tej jaśniejszej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaśniejsza wersja zdecydowanie bardziej przypada mi do gustu ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste makijaże są najlepsze, bo może wykonać je każdy przy pomocy kilku pędzelków i cieni ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny jest
    chciałabym taki mocny kolor na oku
    ale okazji brak
    szkoda, bo brązowe smoky jest jednym z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.