Praca na konkurs makijażowy - Ogród

Hej ;)
Dzisiaj przedstawiam Wam kolorowy makijaż, który zmalowałam na konkurs o temacie ogród ;)

Konkurs jest organizowany przez Marzenę Bartosz i Agnieszkę Koperską.
O konkursie możecie przeczytać tutaj.
Chętnie zapraszam do zgłaszania się, bo nagrody są naprawdę świetne i przy takim temacie na prawdę możecie się popisać :)
Na zgłaszanie się macie jeszcze czas do 1 czerwca :)





Twarz:
-Podkład - Burjois Healthy Mix
-Puder - Bell 2Skin Pocket 
-Róż - Revlon Soft Dimension 06 Berry Radiance
-Bronzer - Essence Sun Club


Oczy:
-biała kredka Essence
-cienie Screwdriver, Purple Haze, Blue Hawaiian, Apres Midori - Sleek Caribbean Curacao
-cień Humming Bird, Magenta Madness - Sleek Mediterranean Monaco

-biały cień - Miyo 01 White
-tusz - Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume
-eyeliner - Eveline Celebrities Eyeliner

Usta:

-szminka - Paleta XXL Sephora



Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. podoba mi się i to bardzo ♥♥♥ obyś wygrała :) 3mam kciuki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż!
    powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny :) powodzenia życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie zestawione kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladnie... tak czysto i starannie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze że mi osobiście ich smak nie przeszkadza : ) Bez problemu wypijam kubek drożdży także nic dla mnie straszne nie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż, naprawdę mi się podoba:) bardzo odważny, ale technicznie dobry, staranny:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Stylish:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piekny, coz za kolory, jestem zachwycona cieniowaniem , calosc rewelacja

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.