MEGA PROMOCJE W ROSSMANNIE!

Hej ;)
Dzisiaj na szybkiego, chciałabym Was tylko poinformować o fajnej promocji.
Przez ostatnie kilka dni zastępowałam siostrę w pracy, wracałam wieczorem do domu, a jutro jeszcze jadę na Mazury na weekend. Więc proszę mi wybaczyć braki postów :)

Jeśli chodzi o promocję to Rossmann serwuje nam mega promocje w dniach 8-28 czerwca, do -50%, z tym, że kilka kosmetyków można kupić tylko jednego dnia lub dwa (sobota i niedziela). Już czuję te mega kolejki przed otwarciem drogerii ;)

Całą gazetkę możecie zobaczyć tutaj:
http://www.rossnet.pl/imagesrossnet/Magazines/73/m73-rossmann.pdf

Kilka rzeczy, które mnie zainteresowało i na które najprawdopodobniej będę polować:
-Bourjois Puder Healthy Balance z 39,99zł na 21,99zł
-Elite Pędzel do cieni do powiek bamboo z 18,99zł na 9,49zł
-Maybelline AFFINITONE MINERAL Podkład mineralny z 30,99zł na 15,49zł
-Rimmel podkład WAKE ME UP z 39,99zł na 19,99zł
-Ecotools Pędzel, wybrane rodzaje z 29,99zł na 14,99zł (chodzi za mną Buffing Brush i Blush Brush)
-Astor  podkład SKIN MATCH z 47,99zł na 23,99zł
-Ecotools Bambusowe rękawiczki z 20,99zł na 10,49zł
-L’Oreal Lumi Magique podkład z 55,99zł na 27,99zł

Zapoluję na któryś z tych czterech podkładów, które wymieniłam, ale jeszcze muszę poczytać recenzję i obejrzeć testery.

Jest też promocja na odżywki do paznokci Eveline (SOS, 8w1, diamentowa) z 10,49zł na 6,29zł, u mnie się nie sprawdziły, ale Wy może akurat się na nie skusicie :)

I pewnie zainteresuje Was też promocja na:
-Max Factor maskara 2000 CALORIE z 29,99zł na 14,99zł ( u mnie się nie sprawdziła, niedługo napiszę recenzję)

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Ja się przymierzam na puder burżuja i pędzle ecotools, reszta odpada - akurat poluję na podkład z Heanu, więc Wake me up wykreśliłam z listy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też się czaje na któryś z tych podkładów (poza L'Orealem) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo dobrze, że poinformowałaś, bo mam kilka rzeczy, które bym chciała kupić:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja lista wygląda bardzo podobnie do Twojej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, że zamieściłaś info o promocjach w Rosmannie. Teraz została kwestia obejrzenia gazetki;*

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze faktycznie duże przeceny, szkoda, że u mnie w mieście go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią skorzystam z promocji ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już się na nie szykuję:D
    Ps. Zapraszam Cię do mnie na bloga na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.