Nowy wystrój bloga :)

Tak jak w temacie, od dzisiaj "wisi" na blogu nowy nagłówek, rozszerzyłam trochę bloga, po lewej stronie możecie zobaczyć wszystkie makijaże (te bardziej udane) i teraz każdy będzie się tam pojawiał.

Od dzisiaj też wprowadzam kilka nowych zasad. Od dzisiaj będę odpisywała na pytania, pod tą notką, pod którą były zadane, żeby nie robić bałaganu tutaj i na waszych blogach. Odwiedzam blog każdego, kto zostawi u mnie komentarz i to się nie zmieni. Dlatego proszę nie zostawiać komentarzy typu: "Zapraszam do mnie", "Obserwujemy?", bo to zniechęca i nie chcę myśleć, że ktoś wszedł na mojego bloga tylko po to, żeby zareklamować swój. Jeszcze coś chciałam zmienić, ale w tym momencie nie mogę sobie przypomnieć, więc powiem Wam to później.

Podoba Wam się nowy wystrój?

Jeśli Wam coś przeszkadza to piszcie, w każdej chwili mogę coś zmienić :)

Jeśli macie jakieś fajne pomysły co jeszcze mogę dodać to też piszcie :)

Podoba się Wam taka wersja notek, że pokazany jest tylko kawałek, a reszta notki po rozwinięciu? Czy wolelibyście, żeby były cały czas rozwinięte?

Możecie też napisać co chcielibyście na blogu zobaczyć, czego jeszcze tutaj nie było, bądź się rzadko pojawia :)

Wszelkie propozycje, słowa krytyki czy uznania mile widziane, jestem otwarta na wszystko :)

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Wystój jest świetny, bardzo przejrzysty i miły dla oka:) takze gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo tu ładnie, świetnie pozmieniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z linkami do makijaży w jednym z bloków bloga :)
    zmiany na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy wygląd bloga jest naprawdę świetny! Jest bardziej przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozytywna zmiana. ;) te makijaże po lewej - dobry pomysł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny ten wystrój kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko bardzo mi się podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny ^^ Typowo kosmetyczny ^^

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.