Mazury, Bieszczady, rehabilitacja i praca, czyli dlaczego nie było mnie tyle czasu.

Hej ;)
W końcu wracam do żywych, notki będą się pojawiały regularnie i będę też miała czas, żeby nadrobić zaległości na waszych blogach, które są w tym momencie ogromne, ale może dam radę.
Trzy tygodnie na Mazurach, tydzień w Bieszczadach, tydzień rehabilitacji połączonych potem z pracą i wyprzedażowymi zakupami. Pracę już skończyłam, zostały mi już tylko dwa tygodnie rehabilitacji, ale będę wracała z nich wcześnie, więc będę miała dużo czasu dla was.

To zapraszam na zdjęcia :)



Mazury

Moja śliczna niunia <3 p="p">






 Piknik Country w Mrągowie :)

 Kajaki <3 nbsp="nbsp" p="p">
Rzeka Krutynia



Bieszczady

Wapienne
basenik



 Fotka z rąsi musi być ;]


  Jaworzyna Krynicka
kolejka gondolowa


Razem z kuzynką


Taki sklep zauważyłam jadąc autobusem, chciałabym zobaczyć jak wygląda w środku ;)




Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. cudowne foteczki kochana ♥

    i fajnie że już jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne fotki:) a w Bieszczady świetne miejsce na wakacje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ty ślicznie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te zdjęcia w zachodzącym słońcu se mega <33

    a sklep... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne fotki :) Świetnie, że wróciłaś :p Mam nadzieję, że wyjazd był udany!

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki piesek !
    zapraszam na rozdanie:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/2012/08/loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia :) to sobie wypoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki słodki piesio, świetne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ŁAdne zdjęciaaa . ;)
    http://veronika-and-veronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadłam tutaj przez przypadek. Masz bardzo fajnego bloga. Jest w 100% twórczego. Ciekawie łączysz kolory i masz niecodzienne pomysły. Bieszczady piękne.
    Jestem projektantką mody i zapraszam cię na bloga o mojej pasji projektowania ciuszków, będzie mi bardzo miło.
    http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.