Wyprzedaże Essence trwają w najlepsze

Chciałabym was poinformować o trwających już od piątku wyprzedażach wycofywanych produktów Essence, tak jak wiosną produkty te kosztują 3,99 i można je zdobyć w Tesco Extra. Jakaś wyprzedaż odbywa się też w Hebe, ale tego nie mogę potwierdzić.
Byłam wczoraj w Tesco na Gocławiu i kupiłam brązowy żelowy eyeliner i dwa błyszczyki z serii XXXL nudes. Nie mam jak zgrać zdjęcia, bo obecnie jest w moim pokoju mały remont i mam odłączony komputer, ale do jutra powinno wszystko być w normie. Notkę z łupami wyprzedażowymi dodam najszybciej jak tylko będę mogła. Buziaki ;*

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. dobrze wiedzieć, jutro podjadę do Tesco zobaczyć co dobrego zostało :))

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na zdjęcia tych twoich zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że u mnie w tesco nie ma essence :(

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.