Wyprzedażowe łupy :)

W końcu mam okazję dodać tego posta. Remont pokoju wymknął się spod kontroli, trwał dużo dłużej niż miał trwać, a potem było ogromnie dużo sprzątania i niestety nie znalazłam dla Was czasu ;(

To nie przeciągając dalej...


H&M

Mój pierwszy, a zarazem najlepszy zakup na tegorocznych letnich wyprzedażach. 
Kurtka z kolekcji Marni dla H&M za jedynie 40zł (!)


Spódnica 30zł

 Kostium, góra 30zł, dół 20zł.


Możecie mi powiedzieć z czym to nosić? Bo sama nie wiem, a szkoda mi było zostawić na wieszaku, skoro kosztowało tylko 10zł.


Bershka

Sukienka, 25zł

Sukienka, 25zł


New Yorker

Sukienka, 19,99zł


C&A

Spódnica, 14,99zł


Pimkie

 Szorty, 24,99zł


Dorothy Perkins

Marynarka, 25zł (!)


Parfois

Kolczyki, 5,90zł

Pierścionki, 5,90zł


Claire's






5szt za 20zł



Schaffashoes

Japonki Havaianas, 49,99zł

Trampki Converse 99,99zł


M&S


Skórzane czółenka, 32,99zł


I jeszcze kilka koszulek, topów i torebkę, ale te rzeczy nie są zbyt fotogeniczne.


W najbliższym czasie dodam makijaż miętowo-czekoladowy, który już możecie zobaczyć na fanpage'u, recenzję podkładu Bourjois Healthy Mix i jeszcze parę innych ;)

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. To żeś poszalała:) Gratuluje łupów moje są słabe:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy :) Ja jakoś nie mogę natrafić na wyprzedaże... :c

    OdpowiedzUsuń
  3. łoooooo nieźleś się obłowiła. Spódnica, spódniczka z wysokim stanem będzie ok do tej krótkiej bluzeczki czy też gorsetu, ewentualnie szorty z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę Cię za te sukienki z Bershka ;P Miałam je już zamawiać przez internet już prawie płacę i patrzę a tu mi wyskakuje , że wyprzedane :(
    A gdzie kupiłaś japonki Hava? W HD ?

    OdpowiedzUsuń
  5. uu, sporo tych łupów i to jakich fajnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o nie wytrzymam ale wszystko piękne i jakie tanie!!:))))
    co to tego "gorsetu" to chyba można nosić jako bluzeczkę np do rurek czy jakiejs spodnicy rozkloszowanej :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne sukienki i Marynarka:0 świetnie trafiłas

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.