Nowa Hebe w Warszawie - Targowa 68

Chciałabym posłusznie donieść o nowo otwartej Drogerii Hebe na ulicy Targowej 68 w Warszawie.
Miejsce dla mnie idealne, przechodzę tam codziennie wracając ze szkoły (no codziennie to nie jest, ale co tam). Weszłam dzisiaj uradowana, szczególnie gdy zobaczyłam szafę z Catrice (z limitką Le Revoltaire) i Essence (New In Town). Czyli Sylwia ma teraz lepszy dostęp do limitek hehehe ;] I właśnie się zastanawiam nad różem z Le Revoltaire, na który czaiłam się w czerwcu, z marnym skutkiem. Wiem na pewno, że rzucę się jutro na szminkę Catrice 060 Oh Juicy! na którą poluję już od bardzo dawna, a jeszcze nigdy nie zobaczyłam jej w szafie, zachowywała się jakby pochodziła z limitki normalnie.

P.S. Niedługo pojawi się kilka notek, przepraszam, ale nie miałam za bardzo czasu, żeby coś dodać.

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam ze zniecierpliwieniem na owe notki ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, kolejne Hebe! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu Hebe zawsze otwiera się z dala ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.