Scorpio Inspired Makeup


Makijaż inspirowany moim znakiem zodiaku :)

Żałuję, że nie pomalowałam ust na czarno, bądź czerwono, bo usta nude kompletnie mi tu nie pasują, ale przekonałam się o tym dopiero po fakcie ;(

Chociaż już same oczy dają dobry efekt, możecie sobie wyobrazić jak ludzie się na mnie patrzyli jak wyszłam w takim makijażu z psem :)







Użyte kosmetyki:

Twarz:
-Podkład - Burjois Healthy Mix
-Puder - Bell 2Skin Pocket 
-Róż -  Paleta XXL Sephora
-Bronzer - Essence A New League - 01 Go Classy, GO Retro


Oczy:
-kredka NYX Jumbo - Milk
-cień Miyo - 13 Chili
-cień Espresso Martini - Sleek Caribbean Curacao
-cienie Bow, Noir - Sleek Oh So Special
-eyeliner w żelu - Pierre Rene
-tusz - L'oreal Mega Volume Collagene 24h


Usta:
-szminka - NYX Circle



P.S. Cieszę się, że Wam tak przypadło do gustu sierpniowe denko :)

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. tez jestem skorpionem ! kocham ten makijaz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ajj wiem ze niby lepsze ale jakos nie wiem ^^
    a myslalam o tym myslalam ale jakos tak nie wiem niby w sumie na jedno by wyszlo a nawte klepiej aleee nie wiem x DDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Poodba mi sie ten scity i ostry wew kacik.:) jak zwykle jestem pod wrazeniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, jednak nie bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wyobrażam sobie wyjścia na ulicę w takim makijażu (no niby byłam z psem, ale to się nie liczy), ale na jakieś imprezy typu halloween będzie w sam raz :)

      Usuń
  5. Genialny makijaż!:) Na imprezę czy sylwestra w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      W końcu osoba, która lubi mocne makijaże ;)

      Usuń
  6. ale swietne kolory :O kocham takie konkretne makijaze oka :D

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.