Sleekomania - Acid, czyli kolejna paletka dołącza do kompletu

Przy zamawianiu prezentu na urodziny koleżanki (Sleek OSS) nie mogłam skorzystać z okazji i sobie czegoś nie zamówić. Tak więc do koszyka wpadła paletka Acid, na którą czaiłam się już od dłuższego czasu, bo w swoich (skromnych) zbiorach neonków nie posiadam.

Jeszcze zastanawiam się nad kupnem paletki V2 Darks, ale chyba to już by była przesada biorąc pod uwagę 4 paletki Sleeka i dużą paletę Sephory, które posiadam.








Neonki solo wypadają dosyć słabo, jednak na bazie dają radę :)


Neonki na bazie Hean

Neonki na kredce NYX jumbo - Milk


Możecie się spodziewać niedługo neonowego makijażu (w końcu!), jednak najpierw ukaże się kolejna odsłona miętowo-czekoladowego :)

P.S. Wiecie może gdzie mogę znaleźć nazwy cieni z tej paletki? Zawsze na dołączonej folijce są nazwy, jednak teraz nie było. Próbowałam znaleźć, ale mi się nie udało ;(

Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Ten różowy neonek jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akurat główny powód kupna paletki, marzyłam o tym kolorze :)

      Usuń
  2. ooo fajne te paletki ;) za mna chodza te sleeki i chodza ale jakos dojsc nie moga ja nie wiem xD

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no na penwo w koncu sie skusze ;D ale njapierw musze sie troche poduczyc kombinwoac zeby tak nie staly :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam paletki Sleeka za te przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory :)

    pe.es: zapraszam na nowego posta!:) prosze o radę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie za ostre kolory, ale Sleeka uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze skórkami nigdy nie miałam problemów, używam czasem jakiejś zwykłej oliwki. Do paznokci używałam zestawu Nail Tek Foundation II + Intensive Therapy II jakoś przez niecały rok czasu, teraz tylko używam Foundation II jako bazy pod lakier (nawet te tanie lakiery trzymają się po 7 dni). :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moje kolory więc bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne kolory! Uwielbiam neony :) Czekam na makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Acid to moja pierwsza i ostatnia paletka ze Sleeka- która mnie zawiodła ze względu właśnie na słabą pigmentację neonów... Jednak na tej kredce NYX, której nigdy nie miałam naprawdę dają radę. Koniecznie muszę sobie ją kupić! Jak jest z trwałością cieni zastosowanych na tej kredce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałość jest niesamowita. Bez problemu wytrzymają w stanie idealnym, aż do demakijażu. Na jednej imprezie zrobiłam makijaż z użyciem tej kredki jako bazy i wytrwale trzymał mi się całą dobę, a nawet w pewnym momencie potarłam powiekę, a nic się nie stało :) Na prawdę polecam, ta kredka jest rewelacyjna.

      Usuń
  11. no to czekam na ten miętowo - czekoladowy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie sleek do dzisiaj nie podjarał, może dlatego że ja jestem wierna klasycznej kresce na oku i tak już chyba zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczna kreska na oku jak najbardziej, ale takie rzeczy tylko na co dzień, na większe wyjścia musi być mocniejszy makijaż (według mnie oczywiście), głównie z użyciem Sleeków, uwielbiam je :)
      Chociaż zdaję sobie sprawę, że niektórym mogą nie przypasować.

      Usuń
  13. ale soczyste kolorki! <3 ten pomarańcz w połączeniu z brązem byłby dla mnie idealny! ja na szczęście maszynę w domu posiadam, bo moja mama jest krawcową, więc o tyle łatwiej mam ;p
    Stęskniłam się strasznie <3 idę oglądać Twoje starsze posty

    OdpowiedzUsuń
  14. no po prostu uwielbiam sleeka <3 jest niezastąpiony

    OdpowiedzUsuń
  15. zrób taki, zrób! pewnie mnie zainspirujesz do odejścia w końcu od klasycznej i nudnej już dla mnie kreski w mym codziennym makijażu

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie ma zbyt pstrokate te kolorki, źle bym się w nich czuła. :P

    OdpowiedzUsuń
  17. mi też marzy się ta paletka od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.