Ile warta jest moja twarz?

Sylwia uporała się ze znalezieniem kabelka do aparatu (a to było nie lada wyzwanie!) i zainstalowaniem Photoshopa i teraz może spokojnie dodawać posty.

Dzisiaj obiecany tag. Pod uwagę wzięłam najczęściej używane przeze mnie kosmetyki. Niedługo nastąpi drastyczna zmiana, ale o tym niebawem.


1. Podkład Bourjois Healthy Mix - kupiony na promocji za 36zł (normalna cena 60zł)
2. Puder Rimmel Stay Matte - ok. 22zł
3. Bronzer Essence A New League (LE) - 8zł
4. Róż Essence Miami Roller Girl (LE) - 12zł
5. Puder rozświetlający Essence Circus Circus (LE) - 12zł
6. Baza pod cienie Hean Stay On - ok. 10zł
7. Cienie Sleek Oh So Special - 28zł
8. Kredka Nyx Jumbo Milk - 19zł
9. Tusz do rzęs L'Oreal Mega Volume Collagene 24h - kupiony w promocji za ok. 26zł
10. Błyszczyk Avon 24k Golden Peach - ok. 13zł

Razem: 186zł

Nie jest tak źle, spodziewałam się większej kwoty, patrząc na te listy, które niektóre dziewczyny dodawały.
Ale zauważyłam, że większość osób nie liczyła pędzli użytych do nałożenia tych kosmetyków. Przecież niektórych rzeczy palcem się nie nałoży.


1. Ecotools Buffing Brush - w promocji 15zł
2. Ecotools Powder Brush - 30zł
3. Ecotools Blush Brush - w promocji 15zł
4. Elite Blush Brush - ok. 26zł
5. Essence Smokey Eye Brush ok. 7zł
6. Catrice Gel Eyeliner Brush ok. 10zł
7. Max Factor Brushes - gratis do tuszu 2000 Calorie

Razem: 103zł

Czyli łączny koszt to 289zł



Tak spoilerowo to czekajcie na haul, dokładkę do wymiany, masę recenzji, a w weekend przygotuję dla Was kilka makijaży ;)

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Widzę uwielbienie do OSS ;) i Ecco Tools :D Łączny koszt wcale nie jest duży w porównaniu z kosztami na innych blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle! Ponad ćwierć tysiąca na same kosmetyki ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. heh ja pędzli nie liczyłam ;) pewnie koszt pędzli byłby wyższy niż koszt mazideł lol

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo wyszło :D U mnie pewnie by było dużo mniej ;)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.