Rossmann -40% na kolorówkę! - moje łupy

źródło: rossnet.pl


Promocja trwa od 22 do 28 listopada 2012r., objęte są wszystkie produkty do makijażu.
Można złapać w dobrej cenie wiele dobrych produktów.
Myślałam, że szafy będą świeciły pustkami lub nie będzie się dało do nich dostać, tak jak to było podczas promocji w czerwcu, kiedy trzeba biło obstawiać Rossmanna przy otwarciu i "bić się" o lepsze rzeczy przy szafach. Jednak mało osób na razie o tej promocji wie, bo ruch jest taki sam jak zwykle.

Pochwalcie się co Wam się udało kupić lub na co zamierzacie zapolować :)


Do mojego koszyka trafił puder brązujący Bourjois Delice de Poudre i pomadka w kremie Manhattan Soft Mat Lipcream 53M







Udostępnij ten post

27 komentarzy :

  1. Mniam mniam czekoladka! :)
    A za tymi pomadkami z Manhatanu patrzyłam i niestety ale nie było ich u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. O, może się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ajajaj zaczynam żałować że na chwilę wypadłam z obiegu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale, że tak na wszystkie, wszystkie? Jutro lecę do Rossmanna!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mam trochę oszczędności :D Dzięki za info :*

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ta pomadka w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile zapłaciłaś za ten bronzer?
    Chętnie bym go kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niecałe 35 zł :)
      kupuj, bo taka okazja może się długo nie zdarzyć

      Usuń
    2. To faktycznie lecę kupić:)

      Usuń
    3. to mam nadzieję że go dorwiesz jeszcze :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. a co masz w planach kupić?

      Usuń
    2. Yyy po przejrzeniu oferty to chyba podkład bourjoris, jakiś lakier oraz tusz dla siebie i mamy. Może jakoś na coś się zdecyduje, bo jest spory wybór. :)

      Usuń
  8. smakowicie wygląda ten puder :P :)))

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten puder :D jak czekoladki

    OdpowiedzUsuń
  10. 300 koron dunskich czyli ok. 150 zł. A jak wiadomo nowe są dużo droższe ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakaś dziewczyna je sprzedawała na swoim stoisku ;d pamiętam jak rok temu harowałam, żeby kupić sobie na solestruck.com a tutaj prawie nowe i taka okazja ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Great blog, want to follow each other?

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Puder za sam design ma u mnei plusa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka super ta czekoladka, to lecę jutro do Rossmanna na polowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybym nie miała kilku bronzerów, to bardzo chętnie złapałabym tę czekoladkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. brązer wygląda starsznie apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. mam wielką ochotę na tę pomadkę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rany.. jak ten puder brązujący smacznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.