Spotkanie blogerek w Warszawie - 17 listopad 2012 - relacja

Przygotowałam dla Was dzisiaj "małą" relację ze spotkania blogerek, w którym miałam przyjemność uczestniczyć. Dzięki trzem organizatorkom: Karotce, Sylwii i Kasii mogłyśmy spotkać się w sobotę w MiTo w bardzo nielicznym gronie (takie tam ponad 40 osób ;)).
Bardzo się cieszę, że mogłam tam być, mimo że miałam okazję poznać i na spokojnie porozmawiać tylko z kilkoma osobami, przy następnym spotkaniu muszę się bardziej postarać.
W sobotę miałyśmy okazję wysłuchać przemówienia założycielki organizacji Kwiat Kobiecości o raku szyjki macicy oraz raku jajników, kilku słów od firm: Clarena, Bandi, Oeparol, AA Cosmetics, a także obejrzeć pokaz marki Gosh oraz Lumene.
I, mimo że żadnych sponsorów miało nie być, dostałyśmy małe co nieco, dzięki którym moje kosmetyczne zakupy będę teraz ograniczała do minimum, pilnujcie mnie z tym, proszę.


Lista blogerek biorąca udział w spotkaniu:
 17. Missesstyle/Sylwia http://missesstyle.blogspot.com/

Lista pożyczona od Sylwii.


Przygotujcie się teraz na milion zdjęć ;)
Autorkami zdjęć są dziewczyny obecne na spotkaniu :)










Razem z Iwoną od razu po spotkaniu wybrałyśmy się do Bubbleology, żeby wykorzystać kupon, który dostałyśmy ;) Czyli miałyśmy dodatkowe dwie godziny na pogawędki przy pysznej Bubble Tea :)





I prezenty, z którymi ledwo dotarłam do domu. I przez które ludzie w autobusie patrzyli na mnie jak na wariatkę, która wydała całą wypłatę na kosmetyki, ale oj tam oj tam ;)























 A tu moja wygrana w losowaniu, w końcu uśmiechnęło się do mnie szczęście :)
i to jakie pachnące!


Najlepszy prezent, którego żadna z nas się nie spodziewała. 
Piękne podziękowania dla Biemi ;*


I tak wszystko prezentuje się razem ;)

Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. o jejku ale kosmetyków :))
    ja nigdy nie mogę trafić na wrocławskie zloty :|

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Was dużo było :)

    fajniutkie te prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko pozazdrościc tej masy kosmetyków!!!!Extra!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. O! To Ty zgarnęłaś Pink Chiffon! Niech się dobrze używa, to jeden z moich faworytów zapachowych w BBW :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. tak tak, na melonowej z galaretkami liczi (przepyszne są!)

      Usuń
  6. oj chciałabym w takim spotkaniu uczestniczyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. super! :) było na prawdę ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się trafiła Ziaja oliwkowa :) Tez już byłam na BubbleTea, ale szczerze mówiąc, myślałam, że to będzie coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę spotkania oraz upominków - czekają Cię przyjemne chwile w domowym SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze, spore to spotkanie! Widać, że dobrze się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O! A ja prawie na każdym zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko nie pomyśl sobie, że cię polubiłam czy coś, to przypadkiem ;)

      Usuń
  12. Oo, szybko wykorzystałyście kupon:D Ja jeszcze trzymam w portfelu ;) Dzięki za przybycie!

    OdpowiedzUsuń
  13. niezła grupka i niezłe prezenty :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę spotkania ;)Jest co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaa jestem na fotkach hehe moje minki są bezcenne hehe mam nadzieję że nie długo się spotkamy ponownie na pogaduchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieprawdopodobne, co nie? w końcu dowód, że byłam na spotkaniu ;)
      też mam taką nadzieję :)

      Usuń
  16. Niezłe miałyście to spotkanie :D i te prezenty :D:D

    OdpowiedzUsuń
  17. lumene, nie znam firmy. Fajny podkład ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. matko! ile Was jest! zazdroszczę tak wielkiego eventu i cieszę się, że wszystko Wam się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też ograniczę moje zakupy na co najmniej miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie zloty i zazdroszczę! Ja się cieszę jak na naszym jest 25 dziewczyn ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne spotkanko...:)
    Fajnie jest się tak spotkać...:)

    Zachęcam do obejrzenia mojego bloga...:)
    Zaobserwuj i pozostaw kom...:)
    Odwdzięczam się tym samym...:)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.