Bell 2Skin Pocket Pressed Powder Mat - recenzja



Posiadam odcień 42 naturalny, który na twarzy naturalnie nie wygląda, ponieważ ją wybiela. Mimo że ten odcień powinien być teoretycznie dla mnie ciut za ciemny (chciałam kupić jaśniejszy, ale była pomyłka przy zamówieniu i dostałam taki) to jest o wiele za jasny, wyglądam po jego użyciu jakbym była chora. Na twarzy nie wygląda zbyt estetycznie, podkreśla wszystko co tylko może podkreślać - suche skórki, niedoskonałości skóry, włoski. Efekt matu utrzymuje się dosyć krótko ok. 2h, potem skóra szybko zaczyna się świecić. Mam wrażenie, że zwiększa ilość wytwarzanego sebum.

Opinie o tym pudrze są podzielone. Przeczytałam mnóstwo pozytywnych opinii o tym pudrze, jednak u mnie się on nie sprawdził, za to moja mama jest z niego zadowolona.

Udostępnij ten post

3 komentarze :

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.