Recenzja: Benzacne, czyli jak zrobić sobie krzywdę w dwa dni




Od jakiegoś czasu borykam się z nieustającą kaszką na czole i coraz częstszymi niespodziankami na twarzy. Postanowiłam na to jakoś zaradzić i po przeczytaniu wielu recenzji postawiłam na Benzacne. Maść/żel miał mi pomóc, jednak wyrządził niesamowitą krzywdę na twarzy, którą w sumie mogłam przewidzieć. Po pierwszym użyciu miałam złe przeczucia w stosunku do tego żelu, po posmarowaniu utworzył mi "skorupę" na twarzy, ściągnął skórę i czułam się jakbym miała zaschniętą maseczkę na twarzy. Po pierwszym użyciu nic złego, ani też dobrego, na twarzy nie zauważyłam. Zastosowałam więc drugi raz, a następnego dnia wyleciałam z krzykiem z łazienki, gdy tylko zobaczyłam w jakim stanie jest moja skóra na twarzy. Wyskoczyło mi uczulenie, mnóstwo małych czerwonych krostek i bardzo mocno przesuszona skóra. Skóra przez tydzień mocno szczypała, była podrażniona i nie mogłam się praktycznie do niej dotykać. Potrzebowałam dwóch tygodni, aby doprowadzić skórę do poprzedniego stanu, używając mocno nawilżających kremów, maseczek. Nikomu nie polecam, radziłabym omijać szerokim łukiem.

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. kiedyś stosowałam na trądzik. Jest naprawdę silny i potrafi przesuszyć skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go stosowałam i mi pomógł bardzo na trądzik i żadnych efektów ubocznych praktycznie nie miałam po za tym ,że pod koniec stosowania przesuszyło mi się odrobinę skóra na nosie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej będę go omijać... Dużo osób mówi, że im pomógł, ale skoro jest osoba mówiąca, że wyrządzil krzywdę, to lepiej omijać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze współczuję. Też ostatnio zamówiłam krem z Oriflame i uczulił mnie strasznie ;/ Miałam mnóstwo drobnych krostek na twarzy, które piekły i swędziały! :/ Też leczyłam do ponad 2 tygodnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, to naprawdę mocne uczulenie Cię złapało :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej ja tak miałam po zastosowaniu Brevoxylu.. istna masakra - uczulenie w postaci nabrzmiałych, czerwonych, piekących placków na całej twarzy!! ://
    I wyleczyłam się z leczenia krostek na własną rękę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Co Wy, ja po benzacne nigdy nie miałam żadnych problemów. Stosowałam zgodnie z zaleceniem na pogromcapryszczy.pl jest artykuł poświęcony benzacne dokładnie stosowałam żel tak jak w artykule i wszystko dobrze. Nie miałam żadnych nieprzyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kiedy przechodziłam kuracje to stosowałam oczywiście benzacne bezpośrednio na trądzik oraz obecnie najlepsze tabletki nonacne. Zamawiałam na skutecznienatradzik.pl dokładnie jeszcze doczytałam cały opis produktu. Szybka przesyłka, bez żadnych problemów. Pierwsze efekty pojawiły się po miesiącu regularnego stosowania. Jestem bardzo zadowolona z aktualnego wyglądu skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może troche późno pisać komentarz, ale miałam tak samo. Posmarowałam punktowo benzacne i potem jakimś kremem nawilżający, bo czułam ściągnięcie. Skóra przez pół tygodnia była czerwona i wysuszona. Na początku tak swędziała, że spać nie mogłam. A co najgłupsze, byłam pewna, że to przez krem, bo go nigdy nie stosowałam. I wczoraj znowu się benzacne posmarowałam i mam powtórke z rozrywki, ale naszczęście na mniejszym obszarze twarzy i w delikatniejszej wersji, bo nie używałam nic nawilżającego. Ale kurde, od ostatniego podrażnienia ledwie tydzień minął. Chyba nie umiem uczyć się na błędach

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.