Eveline glicerynowy krem-maska do rąk i paznokci 5w1 - recenzja



Krem okazał się dla mnie niestety bublem, mimo że wiele dziewczyn go chwali. Bardzo kiepsko nawilża, praktycznie niezauważalnie. Konsystencja jest bardzo rzadka, trochę wodnista. Łatwo się rozsmarowuje i szybko się wchłania, ale po użyciu skóra się trochę lepi, przez co używanie go nie należy do zbyt przyjemnych. Kupiłam jedynie dlatego, że mama mnie prosiła, żebym jej kupiła (jakaś koleżanka jej poleciła), a krem akurat był na promocji w Rossmannie, to kupiłam także dla siebie. I żałuję, ale strata chyba 3zł nie boli ;)


Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. konsystencję faktycznie ma wodnistą , ale u mnie nic się nie lepiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że raczej go nie kupię. Nie lubię stosować bubli ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. kiepsko nawilża to nie dla mnie:P moje ręce potrzebują ekstra ekstra nawilżenia :P

    OdpowiedzUsuń
  4. powiedz czy ma w składzie na drugim miejscu Parafinum lub mineral oil?

    OdpowiedzUsuń
  5. na zime wole gestsze i mocniejsze specyfiki!
    pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji E

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nawet tego kremu nie miałam... :) Więc na jego temat nie będę się wypowiadała :)
    A co do okularów Firmoo to się zastanów jakie chcesz... :) Ja jestem zadowolona z przeciwsłonecznych :))

    OdpowiedzUsuń
  7. również zawiodłam się na tym kremie :/ lepi się potwornie, wcale dobrze się nie rozprowadza, konsystencja dziwna :/

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.