Neon Make Up, czyli wszystkie kolory tęczy na moich powiekach ;)

Tak na poprawę humoru. Bo kto powiedział, że jesienią i zimą nie można "nosić" kolorów na powiekach. 
A z racji, że trochę lubię się wyróżniać (jakbyście mnie ostatnio zobaczyli w Warszawie to byście wiedzieli - swoją drogą, to czy tak dziwny jest widok kogoś w różowo neonowej czapce? Bo to tak trochę dziwne uczucie jak każdy się na ciebie gapi. Rozumiem jakby jakiś facet w takiej chodził, to sama bym wzroku nie mogła oderwać. Ale też bez przesady. P.S. Kupię niedługo rękawiczki do kompletu ;D) to nie wstydziłabym się wyjść w takim makijażu do ludzi. Ale co kto lubi, wiem, że większość z Was jest miłośniczkami stonowanych makijaży, w kolorach beżu i brązu, ale to nie ja ;) Za nudno by było.

Chciałybyście zobaczyć jakieś propozycje makijaży sylwestrowych/studniówkowych?
Sama w najbliższym czasie muszę wybrać dwa makijaże studniówkowe, więc trochę będę kombinować ;)


I nie przedłużając dalej, pozwalam Wam już zobaczyć makijaż :)

Tylko ostrzegam, mocny neon, że aż bije po oczach, więc się przygotujcie ;)





Użyte kosmetyki:

Twarz:
-Podkład - Lumene Triple Stay Matt Makeup
-Puder bambusowy z jedwabiem - Biochemia Urody
-Róż - Astor Skin Match Blush 002 Peachy Coral
-Bronzer - Boujois Delice de Poudre

Oczy:
-cienie Miyo - 01 White, 33 Aqua
-cienie - Sleek Acid
-tusz - Maybelline The Colossal Volum' Express 
-kredka - NYX Jumbo Milk
-eyeliner - Wibo Liquid Eyeliner

Brwi:
-żel - Wibo Eyebrow Stylist

Usta:
-szminka - Rimmel Lasting Finish By Kate 102

Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Haha :D Mam to samo :D Wyjdę w czymś bardziej szalonym do ludzi, ba! nawet brwi pomaluję, to patrzą się jak na ufo xD

    Świetny makijaż! Skopiuję go kiedyś od Ciebie jak nie zapomnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co oni sobie myślą, co nie? Ja nie wiem... Chociaż w sumie to możemy się poczuć jak celebrytki ;D
      Kopiuj, kopuj, jestem ciekawa tego makijażu w twoim wykonaniu :)

      Usuń
    2. Dziwni, nudni ludzie i tyle :D A ja i tak zawsze mam wrażenie, że się gapią bo mam coś brudnego na twarzy (i nie mam tu na myśli makijażu xD) albo coś :))

      Muszę zapamiętać, jak nie to mi przypomnij :D:D Boski jest, na takie połączenie i położenie odcieni nie wpadłabym :)

      Usuń
    3. no dokładnie, w końcu ktoś kto mnie rozumie ;)
      Będę się upominać, nie martw się :)

      Usuń
    4. Chodź do mnie, zmalowałam! :)

      Usuń
  2. o neonachnie wspomne bo piekne polaczenie ale kreski to ja lepszej nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! I zgadzam się: kreska idealna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż! Do twarzy Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ z Ciebie zdolna bestia! Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdolna czy nie zdolna, teraz przez Ciebie głodna! ;)

      Usuń
  6. Kurczę wygląda to genialnie! :) Masz wielki talent :) Pozdrawaiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja to bym chętnie wyszła w takim makijażu, ludzie i tak już myślą że mam nie pokolei w głowie to mogę sobie pozwolić :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że źle nie odbierzesz to co napisałam
      bo ja tak mam że coś napiszę a dopiero później dochodzi do mnie że może to być źle odebrane

      pisząc prosto makijaż bardzo mi się podoba :)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.