Otwarcie salonu NYX - Warszawa CH Blue City - 15.12.2012r. | EDIT: ZAMKNIĘTY!

W sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w otwarciu pierwszego salonu NYX'a w Polsce. Wszystkie dziewczyny z Warszawy zapraszam do odwiedzenia tego cudownego sklepu w CH Blue City. Ja osobiście będę jeździła taki kawał tylko dla tych kosmetyków ;)

Bardzo się ucieszyłam na wiadomość o otwarciu tego sklepu, bo bardzo lubię tą firmę, a sprzedaż wysyłkowa nie do końca mi zawsze pasuje, bo wolę wcześniej obejrzeć kosmetyki na żywo, "pomacać" testery. Do tej pory w swoich zbiorach posiadałam jedynie kredkę Jumbo w kolorze Milk i szminkę w kolorze Circle. Od soboty stałam się szczęśliwą posiadaczką jeszcze kilku produktów.

Muszę Was także uprzedzić, że ten sklep to ZUO. Nie da się stamtąd wyjść nic nie kupując, bo chciałoby się na raz wykupić cały sklep. Więc jeśli nie chcecie, żeby wasz portfel zaczął cierpieć na anoreksję to omijajcie z daleka. Ale o czym ja w ogóle mówię, przecież tak się nie da ;)

Kupując w Rossmannie coś z kolorówki nie mamy nigdy pewności czy ktoś tego przypadkiem nie macał wcześniej, a tutaj mogłam sobie spokojnie, jako pierwsza, pomacać testery, które były nowiutkie, czyściutkie i jeszcze bardziej namawiały do zakupu.

Sklep jest dosyć duży, do każdej szafy można bez problemu się dostać, nawet jeśli zdarzy się taka sytuacja, że akurat będzie w nim 20 blogerek na raz ;) Kontakt z klientem jest rewelacyjny, można się wszystkiego dowiedzieć o kosmetykach, pytać do znudzenia, a i tak znajdzie się ktoś kto nam odpowie z uśmiechem na twarzy.

Dzięki temu miałam także okazję ponownego spotkania się z blogerkami i poplotkowania na środku sklepu ;)

Już więcej nie zanudzam, obejrzyjcie sobie teraz zdjęcia :)

Mi się udało zrobić jedynie dwa zdjęcia telefonem, stwierdziłam, że nie będę się kompromitować ze swoim aparatem, więc go nie brałam ;) Kilka zdjęć pożyczyłam do dziewczyn :)

Zdjęcie od Anii ;*

Zdjęcie od Patrycji ;*

Sylwia w naturalnym środowisku.

Zdjęcie od Anii ;*

Chodząca reklama cudownego błyszczyku. I niech mi nikt nie próbuje wmówić, że kogoś namawiałam na jego zakup ;)
I tak ładnie się gryzie z miętowo-złotą kreską <3


Zdjęcie od Patrycji ;*



Bo jak buszować po sklepach to tylko z taką blogerską ekipą :)


Udało mi się szczęśliwie wrócić do domu z dwoma torebeczkami, zadowolona z prezentów i zakupów, oraz z faktu, że udało mi się jakoś powstrzymać i nie wydać wszystkich pieniędzy.



Prezencik przygotowany dla blogerek :)


NYX Purple Smokey Look Kit




NYX Girls Nail Polish Bimbo
kolor cudowny <3 od razu powędrował na moje paznokcie


I zakupy ;)
(Kredka Jumbo Yogurt kupiona dla koleżanki.)


NYX Sheer Gloss Pink Caramel

Miłość od pierwszego wejrzenia <3
Na usta powędrował już w sklepie i byłam zachwycona, szczególnie, że aplikatorem jest pędzelek, a nie klasyczna dziurka, która występuje przy tego typu błyszczykach. A kolor... Dlaczego wszystko co jest różowe jest takie piękne?


Naklejka mówi nie tykać to nie tykać!
Chociaż wątpię, żeby znalazł się jakiś osobnik, który wpadłby na genialny pomysł otwierania produktów, skoro do każdego z nich jest tester. Ale taka naklejka zawsze poprawia humor.






NYX Jumbo Black Bean





NYX Long Pencil Eye Light Brown
Tego pana dostałam w gratisie do zakupów :)




Mam już listę co chce kupić przy następnej wizycie, więc pewnie wybiorę się tam całkiem niedługo.

Coś Was zaciekawiło? Planujecie w najbliższym czasie zrobić tam zakupy?

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Ten błyszczyk zaraz po kredkach jumbo zdecydowanei robi furore :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten błyszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor tego błyszczyku jest genialny! Przepięknie w nim wyglądasz, naprawdę bardzo Ci pasuje taki żywy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny błyszczyk dla Ciebie :)
    A ta czarna kredka jumbo fajnie się prezentuje, ładnie błyszczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. musze się przejechać bo jumbo !!!:D
    torebkę kupialam za 149

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no za mną już biała jumbo chodzi od dawna ! A teraz kiedy mam możliwość kupienia jej stacjonarnie to już nie odpuszcze! bedzie moja ;p

      Usuń
  6. Ach te Twoje hot seksi usteczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, nie możesz się przestać zachwycać? ;)

      Usuń
  7. hey czy wiesz jak temperować kredki Jumbo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja temperuję zwykłą temperówką, dobrze nie wychodzi, bo się tworzą schodki, ale tragedii nie ma :)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.