2013 please be good to me! + Promocja Bourjois w Hebe

Źródło: get-covers.com


Każdy rok rozpoczynam z mnóstwem postanowień, a kończę z nielicznymi spełnionymi, o ile w ogóle takie są.
W tym roku, tak jak zawsze, zrobiłam dość sporą listę. 
Żeby mieć większe szanse spełnienia tych postanowień postanowiłam opublikować tu listę, a pod koniec roku napisać co udało mi się zrobić ;)

Jestem bardzo ciekawa jakie są Wasze postanowienia, koniecznie napiszcie w komentarzach! ;)


Postanowienia podzieliłam w kilka kategorii. Zaczynajmy.


Blog
  • częściej dodawać posty
  • dodawać więcej makijaży
  • dodawać makijaże step by step
  • regularnie dodawać recenzje kosmetyków (nawet nie zdajecie sobie sprawy ile czeka do tego w kolejce!)
  • nauczyć się zużywać kosmetyki oraz pokazywać Wam co udało mi się zużyć (z tym akurat będzie bardzo ciężko)
  • zainwestować w jakość zdjęć (czyt. kupić porządny aparat tudzież lustrzankę, żeby nie musieć robić zdjęć tosterem)
  • zainwestować w oświetlenie (żeby nie bać się już ciemności)

Portfel
  • kupować jedynie najpotrzebniejsze rzeczy, których mi brakuje, a nie które będą zalegały na półce
  • zastanowić się milion razy przed kupnem, żeby ograniczyć bezsensowne zakupy
  • znaleźć pracę, aby wyleczyć portfel z anoreksji (po maturze)

Ciało
  • zrezygnować (w miarę możliwości) z fast foodów
  • ograniczyć znacząco słodycze (dowodem na to, że mi się to uda jest fakt, że od tygodnia mam otwarte opakowanie michałków, a nawet nie mam ochoty po nie sięgać, mimo że normalnie zniknęły by w przeciągu kilku minut, każdy kto mnie zna by to potwierdził)
  • jeść dużo owoców i warzyw
  • pić minimum 1,5l wody dziennie (w obecnym sezonie otwierania okien przez moją siostrę, w moim domu panuje mróź i jedyne co piję to ciepła herbata)
  • codziennie ćwiczyć (od czterech dni mi się to udaje, nawet na kacu po sylwestrze udało mi się to przeżyć, więc moc na razie jest ze mną)
  • bardziej dbać o włosy (ostatnio się trochę rozleniwiłam)

Nauka
  • zacząć się w końcu uczyć!
  • chodzić do szkoły
  • zdać
  • nie odkładać wszystkiego na ostatnią chwilę
  • wziąć się porządnie za angielski (odpalić Profesora Henry'ego!)
  • nauczyć się hiszpańskiego

Ja
  • przestać się przejmować wszystkimi głupotami
  • nie poddawać się, dążyć do celu
  • zająć się tym czego naprawdę pragnę, nie marnować czasu
  • wychodzić z domu, znaleźć czas dla przyjaciół
  • być milsza dla ludzi
  • ograniczyć komputer (nie odświeżać facebooka i bloggera co kilka sekund)

Trzymajcie za mnie kciuki, żeby udało mi się to wszystko spełnić, ja także będę trzymała za Wasze postanowienia ;)


Chciałabym poinformować o promocji w Hebe na zestaw Bourjois (róż i tusz Beauty Full Volume) za 29,99zł!
W zestawie można znaleźć róże o numerach 03, 16 i 95. 
Wcześniejsza cena to 44,99zł, w drogeriach Super-pharm cena wynosiła 49,99zł.

Dzisiaj koleżanka mnie poinformowała o tej promocji. Popędziłam od razu po szkole i zastałam ostatni zestaw, akurat z tym różem, który chciałam, czyli 16 ;)

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. muszę w końcu wybrać się do Hebe
    w końcu Gdynia nie jest tak daleko ;)

    rozsądnie wydawać pieniądze..... postanawiam to przed i po każdej wypłacie :D a wychodzi jak zawsze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo postanowień. Trzymam za ciebie kciuki, aby wszystko się udało.

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam, ale nie umiem tego powtórzyć.. jestem beztalenciem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki za Ciebie, a matura to pestka-uwierz ! klikam w obserwację i zachęcam do tego samego, pozdrówka :-) Agatuszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. na szczęście mnie się udało przejść na dietę, zrezygnować z fast foodów i ćwiczyć, mam nadzieję, że w 2013 roku to wszystko utrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki, żeby ci się cały czas to udawało :)
      ja to schudnąć nie chcę, jedynie chcę poprawić kondycję, bo w tym momencie bieg 200 metrów do przystanku mnie męczy. a zdrowiej odżywiać się też byłoby miło. :)

      Usuń
  6. Hej, Fajnie tu u Ciebie! Co do Sigmy to warto poczytać informacje na ich stronie, a także zadać pytania osobie, która napisała do Ciebie. Ja sporo się popytałam i wszystko jest już dla mnie jasne. W razie czego napisz do mnie na priv. Wyjaśnię Ci, to czego nie rozumiesz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.