Grudzień w obrazkach, czyli co zarejestrował mój telefon


Koniki przy Złotych Tarasach


Bubbletea <3
Marakuja z galaretką liczi i kuleczkami Mango, pyszności!



Ozdobiona Warszawa


Molluś


Różowe króliczki na wystawie w Tally Weijl <3


Śnieżna kula w Złotych Tarasach.
Jaki pech, że akurat byłam wtedy sama, bo nikt nie mógł mi zrobić zdjęcia w środku ;(



Prezent mikołajkowy




"Mała" jemioła zajmująca pół przedpokoju u babci.
(dla pewności że kogoś się akurat pod tą jemiołą złapie)



Grunt to dobry świecznik.



<3


Bachorek



Ktoś coś mówił o diecie?

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Jaka fajna ta kula w Złotych, super by było mieć zdjęcie w środku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajnie fajnie, tylko już niestety na to trochę za późno ;(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. I jeszcze machają głowami! Chciałabym mieć takiego ;)

      Usuń
  3. Jej świetna ta kula *_* zakochaaałam się :D Jaki pyszny deser mmm <3

    Serdecznie pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta Warszawa w tym roku byla cudownie ozdobiona !!

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowity zdjęciowy miks! króliczki mnie urzekły, a bąbelkowej herbatki muszę wreszcie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.