Prom | Studniówka 19/01/13


Studniówka odbyła się 19.01.2013r. w Sali Balowej Karolina w Wołominie.
Kto wymyślił, że polonez będzie trwał godzinę? Sama nie tańczyłam, ale oglądałam i już po tym moje nogi zaczęły cierpieć. Wystać godzinę w szpilkach to koszmar! Jednak na tej studniówce bawiłam się o wiele lepiej, wytańczyłam za wszystkie czasy, mimo że cały czas leciało disco polo. Ale jakoś dałam radę ;)




Użyte kosmetyki:

Twarz:
-Podkład - Lumene Triple Stay Matt Makeup
-Puder bambusowy z jedwabiem - Biochemia Urody
-Róż - Essence Miami Roller Girl Blush 01 Dates on Skates
-Bronzer - Boujois Delice de Poudre
-Puder rozświetlający - Essence Circus Circus 01 It's Magic

Oczy:
-cienie Miyo - 01 White, 08 Coffee
-cień Gateau, Boxed - Sleek Oh So Special
-cienie - Inglot 328 Matte, 351 Matte, Integra nr 62
-tusz - Maybelline The Colossal Volum' Express 
-kredka - NYX Jumbo Milk
-kępki rzęs

Usta:
-szminka - Avon Little Red Dress - Pout
-błyszczyk - Bell Milky Shake 06





Moja siostra cioteczna na biegu próbowała ogarnąć jakoś moje włosy i jej się to świetnie udało :)


Słiit focia w lustrze <3

Jest to jedyne zdjęcie jakie posiadam, byłam zbyt zajęta zabawą, dlatego teraz z niecierpliwością czekam na zdjęcia od fotografa ;)

Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Och ach! Tu też pięknie wyglądałaś i chyba ta stylizacja mi się bardziej podoba ;) Niemniej jednak, poprzednia kieca była obłędna :D Świetnie włosy masz tu zrobione, brawa dla siostry ciotecznej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dziękuję ;*
      w ogóle to sukienki dużo widać ;p mojemu chłopakowi też ta się bardziej podoba, ja też ją wolę, bo wygodniej mi było tańczyć ;)

      Usuń
    2. Ta bardziej kobieca jest ;) Tamta taka mocniej... dystyngowana? Coś w tej deseń ;) No co, widać kawałek :D

      Usuń
    3. ale to czego nie widać na zdjęciu jest właśnie w niej najładniejsze ;
      ) zobaczysz później, jak już okradnę fotografa ze zdjęć :)

      Usuń
  2. makijaż jest piękny ;)
    a TY wyglądałaś zjawiskowo :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż świetny, fryzura też bardzo mi się podoba. Ja jestem na etapie poszukiwań fryzury ślubnej, szalenie podobają mi się takie plecionki, ale do mojej sukni chyba nie będą pasowały...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      na ślub to jednak nie będzie to, obejrzyj moją fryzurę z wcześniejszego posta, ona bardziej się będzie nadawała ;)

      Usuń
  4. slicznie wygladalas, i boski makijaz;)
    zapraszam na rozdania o mnie na bloga;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądałaś! Sama robiłaś ten makijaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, babcia ;)
      no oczywiście, że ja :)

      Usuń
  6. Piękny makijaż i fryzura! Ja też czekam na fotki od fotografa, mam nadzieję, że w tym tygodniu dostaniemy bo studniówkę miałam 12.01 :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż!:) Bardzo do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.