Styczniowy Haul

Od tego miesiąca na blogu będzie się pojawiać pięciostopniowe podsumowanie każdego miesiąca. Będzie pojawiał się haul, denko (pierwszy raz udało mi się zużyć coś więcej niż tylko szampon i odżywkę), ulubieńcy, nolife'owy post (filmy, seriale i książki, dzięki którym miałam pretekst, żeby siedzieć w domu) oraz miesiąc w obrazkach (czyli przeróżne zdjęcia zrobione telefonem).

Styczniowe podsumowanie zaczniemy od haulu.

Udało mi się w tym miesiącu wyskubać trochę pieniędzy na kilka rzeczy, ale przez nie przez cały miesiąc chodziłam z pustym portfelem. Muszę zacząć efektowniej walczyć z zakupoholizmem.

Ale nie mogłam się oprzeć, bo promocje, bo Bourjois.


Mówiłam już Wam kiedyś, że Inglot to ZUO?
Weszłam niewinnie tylko po klej do rzęs, którego potrzebowałam do kępek na studniówkę, a wyszłam jeszcze z dwoma cieniami...


351 Matte i 495 Double Sparkle


Aktualizacja paletki ;)


Bourjois Beauty' Full Volume
Bourjois Blush 16 Rose Coup de Foudre
zestaw tylko 30zł w Hebe!


Bell Milky Shake 06


Bourjois 123 Perfect Foundation
Bourjois Eclat Mineral Pressed Powder
Promocja -40% w Hebe!


Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Ja to jestem ogarnięta - dopiero znalazłam Twojego bloga :D
    Ja dzisiaj kupiłam revlon CS na promocji w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej późno niż wcale ;)
      też myślałam o kupieniu colorstaya, ale moje lenistwo wzięło górę, będąc w niedzielę w Hebe stwierdziłam, że dzisiaj już mi się nie będzie chciało po to jechać. No i dłuższą chwilę by mi zajęło wybranie koloru (jest ich za dużo!), a w Bourjois już wiedziałam jaki będzie mi pasował. Kiedyś się może na niego skuszę na allegro, bo cena dużo niższa.

      Usuń
  2. piękny ten nowy cień - Double Sparkle
    w ogóle muszę jakieś Inglotowe w tym roku poznać, bo poza Sleekiem innych nie używałam ostatnio, zbytnio ;))
    Bourjois 123 Perfect Foundation - miałam i lubiłam, dobry podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer tego cienia to 495, Double Sparkle to informacja o jego wykończeniu ;)

      Usuń
  3. o kurcze ale przecenili ten zestawik z bourjois !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego właśnie musiałam kupić! za takie pieniądze to grzech byłoby nie wziąć, a przed świętami te zestawy kosztowały 50zł

      Usuń
  4. Zestaw bourjois ! A co do inglota zlo nei zlo ale maja najtaniej dostepny klej duo z tego co sie orietnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 495 widnieje i w mojej kolekcji inglotowej, cudny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Macik jest piękny, wiem już kto zastąpi mój z sephory

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny ten bezowy cien! Mam ten blyszczyk i jestem zachwycona jego pedzelkiem:)


    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie cienie z Inglota. Równiez składam swoją paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że jesteś fanką Bourjois :) Ja mam od nich Healthy Mix i zastanawiałam się nad zapasem, ale mam tyle tych podkładów, że to aż wstyd :P

    Poproszę o zbliżenie na paletkę wraz ze swatchami! :)
    P.S. Do tej pory byłam zawziętą fanką kółeczek, ale odkąd dowiedziałam się, że podobno przymierzają się do ich wycofania, to coraz bardziej łaskawym okiem zerkam na te kwadraty... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Healthy Mix już nie znajdziesz, wszędzie tylko same ciemne odcienie, bo wycofują tę serię. Ma wyjść nowa ulepszona w marcu. I mam nadzieję, że będzie ulepszona, a nie pogorszona, bo lubię ten podkład.

    Planowałam to jak już skompletuję całość, ale mogę zrobić ;) jak się uda to jutro edytuję ten post :)
    też słyszałam, ale to jedynie plotka. ja wolę kwadraty bo ładniej wyglądają w paletce magnetycznej niż kółeczka

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.