Sylveco Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu - recenzja







Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu znakomicie nawilża i natłuszcza usta, zapobiega ich pękaniu i wysychaniu. Doskonale chroni przed słońcem, wiatrem i mrozem. Zawiera bogaty w witaminy i przeciwutleniacze olej rokitnikowy, sprawiając, że usta są odżywione, miękkie i elastyczne. Aktywny składnik - betulina - działa kojąco i regenerująco na podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki. Pomadka posiada delikatny zapach cynamonu.

Olej sojowy, wosk pszczeli, lanolina, olej rokitnikowy, masło karite, olej jojoba, olej z wiesiołka, masło kakaowe, betulina, wosk Carnauba, olejek cynamonowy.




ok. 7zł

Ta pomadka jest moim numerem jeden! Świetnie nawilża, regeneruje usta oraz je natłuszcza. Już na drugi dzień po użyciu nie ma śladu po suchych skórkach. Wcześniej używałam wazeliny do ust, ale jednak wersja w słoiczku nie jest higieniczna, tutaj mamy sztyft, pomadka idealnie rozprowadza się na ustach, nie zmienia ich barwy. Zostawia lekko tłustawą warstwę. Zapach jest ładny, jednak nie obraziłabym się, gdyby było trochę więcej aromatu cynamonowego, ponieważ jest mało odczuwalny. Skład jest rewelacyjny, żadnej chemii. Pomadka jest wydajna, używam jej regularnie, a ubyła może 1/4 opakowania. Jedyną rzeczą, do której mogę się przyczepić jest opakowanie, wykonane jest z kiepskiej jakości plastiku, który mi pękł, co widać na ostatnim zdjęciu.

Jak tylko mi się skończy na pewno kupię kolejną, mam także ochotę wypróbować wersję brzozową oraz jakiś krem do twarzy tej firmy.
-świetne nawilżenie ust
-koniec z suchymi skórkami
-świetny skład
-niska cena!

-opakowanie


9/10 






Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. mniam! uwielbiam wszystko co pachnie cynamonem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją xD ale narazie czeka na swoją kolej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mnie to nie dziwi skoro dostałyśmy ją na spotkaniu blogerek :)

      Usuń
  3. właśnie ją wykańczam ;) świetna jest ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam cynamon wiec pewnie bylaby idealna dla mnie nawet z tym delikatnym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie musisz wypróbować :)

      Usuń
  5. Pierwszy raz widzę tą pomadkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz widziałam ją w listopadzie, kiedy ją dostałam na spotkaniu blogerek i żałuję, że odkryłam ją tak późno!

      Usuń
  6. Pora wyciągnąć ją z zapasów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi pachnieć nieziemsko :) Gdy będę miała problem z ustami już wiem po co sięgnąć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.