Prom | Studniówka 12/01/13

Tak jak obiecałam na fan page'u dodaję mini relację ze studniówki, na pierwszy rzut idzie moja studniówka, w następnym poście ukaże się relacja ze studniówki mojego chłopaka.

Studniówka odbyła się 12.01.2013r. w Hotelu Boss w Miedzeszynie.
Zabawa była świetna, żałuję, że tylko do godziny 4:00. Pluję sobie w brodę, że założyłam długą sukienkę, bo będąc w balerinach nie mogłam w niej chodzić, dlatego byłam skazana cały czas na szpilki. Dużym minusem był brak jedzenia na stołach, były dwa oddzielne stoły z przystawkami i deserami, do których trzeba było się pofatygować, co zepsuło mój plan, który opierał się tylko na siedzeniu i jedzeniu ;)
Nie podobało mi się jeszcze to, że sala do tańczenia była oddzielona, dlatego siedząc przy stole nie można było podglądać jak inni tańczą ;(



Pierwsza nieudana próba z kępkami.


Użyte kosmetyki:

Twarz:
-Podkład - Lumene Triple Stay Matt Makeup
-Puder bambusowy z jedwabiem - Biochemia Urody
-Róż - Essence Miami Roller Girl Blush 01 Dates on Skates
-Bronzer - Boujois Delice de Poudre
-Puder rozświetlający - Essence Circus Circus 01 It's Magic

Oczy:
-cienie Miyo - 01 White
-cień Espresso Martini - Sleek Caribbean Curacao
-cienie - Inglot 328 Matte, 351 Matte, 120 AMC Shine
-tusz - Maybelline The Colossal Volum' Express 
-kredka - NYX Jumbo Milk
-eyeliner w żelu - Pierre Rene
-kępki rzęs

Usta:
-szminka - Avon Little Red Dress - Pout
-błyszczyk - Bell Milky Shake 06



Efekt czarów fryzjerki. Nie wierzyłam, że da się coś zrobić z moich włosów.










I oczywiście nie obyło się od słiit focii w (brudnym) lustrze ;)

Sukienka: mangooutlet.com
Buty: New Look
Kopertówka: New Look


Na zdjęcia od fotografa będzie trzeba trochę poczekać, ale jak je już dostanę na pewno je tutaj opublikuję :)

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Bardzo ładna i oryginalna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo długa :)
      miałam pewność, że nikt takiej nie będzie miał, bo mało dziewczyn się na taką długość decyduje ;)

      Usuń
  2. makijaż piękny, kreska super!
    no i ta sukienka ;) ah! ślicznie wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. klasa - kolor sukienki baardzo pasuje do koloru włosów :) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. farbowałam się tydzień przed studniówką i już myślałam, że nie będzie pasował, bo wcześniej mój rudy był już wypłukany, mniej intensywny.
      dziękuję :)

      Usuń
  4. Śliczna sukienka i przede wszystkim długa- tak jak powinno być na balu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem takiego zdania, to jedna z nielicznych okazji, na które można długą sukienkę założyć, dlatego właśnie się na taką zdecydowałam :)

      Usuń
  5. Piękny makijażyk sobie zrobiłaś :))

    A powiedz mi, czy to nie jest BOSS?? :))
    Może się mylę, ale moja studniówka (co prawda parę lat temu) była w tak obłędnie podobnym miejscu iż mam wrażenie, że spędzałyśmy studniówkę w tym samym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczytałam się właśnie... :))))

      No to ładnie :)) mamy zdjecia ze studniówki w tym samym miejscu :DD !!!

      Usuń
    2. czyli nie ma to jak zmiana dekoracji na sali ;)

      Usuń
  6. Yes! Finally someone writes about maxwells.

    Have a look at my web blog :: online backup reviews
    My web-site : online backup storage

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądałaś! A w jakim lokalu miałaś studniówkę?

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.