Bourjois 123 Perfect Foundation - recenzja


Opis producenta:
"Pierwszy podkład który posiada trzy pigmenty korygujące cerę. Pożegnaj się z ziemistą cerą i zaczerwienieniami.

1. Żółte pigmenty - redukują cienie pod oczami.
2. Fiołkoworóżowe pigmenty - świeża cera bez plamek i piegów.
3. Zielone pigmenty - maskuje popękane naczynka i czerwone ślady po trądziku.
Podkład jest lekko matujący, długotrwale nawilżający oraz posiada SPF 10."

Podkład znajduje się w szklanym opakowaniu z pompką, które mieści 30 ml produktu. Dostać go możemy w  drogeriach Hebe, Super-pharm, Rossmanach w cenie 50-60zł



Najważniejszym zadaniem tego podkładu jest maskowanie wszelkich zaczerwienień, przebarwień, cieni pod oczami. I już od tego momentu jest skreślony. Krycie jest słabe, do średniego. Zakrywa wypryski, jednak nie radzi sobie z zaczerwienieniami, mimo nakładania dwóch warstw na te okolice. Dodatkowo po nałożeniu na twarz podkład lekko ciemnieje.

Podkład podkreśla wszystkie suche skórki, jakie tylko znajdzie. Producent obiecuje nawilżenie jednak produkt działa przeciwnie, niesamowicie wysusza skórę, próbowałam nakładania różnych kremów przed nakładaniem podkładu, jednak żaden z nich nie był w stanie temu zapobiec.


Konsystencja jest lekka, najlepiej rozprowadzać go palcami, ponieważ pędzlem czasem powstają smugi. Szybko wysycha do matu, który dosyć długo się utrzymuje. Producent obiecuje nam 16h trwałości, jednak o tym możemy zapomnieć. Na tłustej cerze lub w strefie T podkład bardzo krótko się utrzymuje, po 3-4h znika z twarzy i puder niestety nie zwiększa jego trwałości. Na normalnej/suchej skórze podkład utrzymuje się dłużej, jednak schodzi nierównomiernie. 


Opakowanie bardzo mi się podoba, nie ma problemów z pompką, nie zacina się, tak jak to było w przypadku starej wersji Healthy Mix, dlatego bardzo się cieszę, że nowa będzie w takim samym opakowaniu jak ten podkład.

Skład:



Jest to pierwszy produkt Bourjois, który mnie zawiódł. Przed kupnem przeczytałam wiele pozytywnych opinii, jednak u mnie się nie sprawdził.

Używałyście go? Co o nim sądzicie?

Jeśli byłaby tutaj osoba, która chciałaby go wypróbować na własnej skórze to zapraszam do zakładki wyprzedaż.

Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. ja kupiłam ten podkład jak była promocja w rossmannie -40% na wszystkie podkłady

    jak na razie to jestem zadowolona, wiadomo każda cera inaczej reaguje :)
    ale muszę go jeszcze poużywać żeby wyrobić sobie pełną opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, ale u mnie całkowicie się nie sprawdził, a próbowałam nawet mieszać z innymi podkładami, bazą rozświetlającą i nic.

      Usuń
    2. wiadomo nie dla każdego będzie dobry, zobaczymy jak będzie z czasem się sprawował bo na razie nie używam go codziennie :)

      Usuń
    3. może akurat będzie ci pasował ;)

      Usuń
  2. ale rozczarowanie :(( Nie lubię zbytnio rzadkich podkładów jak np. Affinitone, w dodatku jeszcze podkreślenie suchych skórek.. najgorsze połączenie jakie może być :/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie zauważyłam, że wszystkie podkłady, które mi do tej poty nie podpasowały miały rzadką konsystencję! ale mi rzadkość nie przeszkadza, jedynie w Affinitone przez opakowanie bardziej

      Usuń
  3. moja cera niestety jest bardzo wybredna i "ma swoje humory" ;P inaczej mówiąc jednego dnia stosując ten podkład efekt jest rewelacyjny ( oczywiście po delikatnym nałożeniu kremu odżywczego z Avonu) a następnego już to totalna porażka i muszę się ratować Affinitonem. Żałuję, że zamiast tych dwóch podkładów od razu nie kupiłam ulubionego Revlonu... Ale może jakoś z biegiem zmieniającej się pory roku poprawią się te moje "złotka" a raczej skóra zacznie inaczej na nie reagować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie akurat nigdy nie wyglądał on dobrze, a długo go używałam. ja tak samo, chciałam wypróbować ten podkład, ponieważ lubię bardzo kosmetyki Bourjois, a zamiast niego mogłam kupić podkład Lumene, który jest dla mnie idealny.

      Usuń
    2. w moim wypadku niestety muszę zawsze mieć coś innego w zapasie, na wszelki wypadek. np. na chwilę obecną mam wrażliwą cerę ale bywają dni kiedy jest normalna albo nawet sucha. i bądź to kobieto mądra

      Usuń
    3. Bourjois 123 Perfect Foundation - jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.. Podejrzewam że tu się to sprawdza.

      Usuń
    4. no tak jest, są dni lepsze i gorsze naszej cery i ciężko oczekiwać od podkładu żeby działał w każdych warunkach :)

      Usuń
    5. Całkiem możliwe, najczęściej tak jest. Ale co mnie zdziwiło to fakt, że jak zmieszałam go z innym podkładem, w nadziei, że ich cechy będą się uzupełniać, to wyszło jeszcze gorzej

      Usuń
  4. nie miałam go nigdy, i po tej recenzji nie zamierza próbować . Zostaje przy Revlonie CS

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto by przypuszczał, że on tak wysuszy ;] Zdecydowanie nie dla mnie, bo mam mieszaną cerę w kierunku suchej.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zaluej ze go nie kupilam jak bylo -40 na podkłady :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy go nie miałam, ale nawet się na niego nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello are using Wordpress foг your blog platform? I'm new to the blog world but I'm trying tο get started
    and set up my own. Do yоu require any coding κnоwledge
    to make your oωn blog? Any help wοulԁ be grеatlу apρreсiated!


    Also visіt my blog рost gun cabinet woodworking plans

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.