Choisee krem nawilżający do twarzy sandałowiec & oliwka - recenzja


Opis producenta:
 "Jest to wyjątkowy krem nawilżający, który dzięki zawartości olejku z oliwek posiada działanie opóźniające procesy starzenia, powstawania zmarszczek Zawarte masło Shea jest jednym z najlepszych naturalnych nawilżaczy.Sandałowiec również doskonale nawilża skórę, która staje się nawodniona i pełna blasku. Niebanalny zapach pobudza zmysły. Działanie przeciwzapalne eliminuje podrażnienia skóry i daje jej świeży wygląd i blask. Krem doskonale się wchłania nie pozostawiając tłustych smug."

Możemy go kupić na stronie www.choisee.com w cenie ok. 20zł. Dostajemy go w słoiczku mieszczącym 50ml produktu.


Mimo początkowej niechęci do tej firmy, przez całą aferę z promocją -60%, z której sama skorzystałam, przez naklejanie na produkty innej daty (u mnie akurat przyszły produkty ze świeżą datą), przez składy, którym daleko do naturalności, to jednak udało mi się przekonać do używania tych produktów i znalazłam perełkę w postaci tego kremu.


 Krem bardzo dobrze nawilża,koniec z suchymi skórkami! Na początku stosowałam go rano i wieczorem, ale zauważyłam, że nie potrzebuję takiego nawilżenia, dlatego rano sięgałam po mniej nawilżający krem. Nie zapchał mnie ani nie uczulił, dobrze się spisywał pod makijażem. Konsystencję ma dosyć gęstą, jednak dobrze się rozprowadza i wystarczy odrobina na całą twarz, przez co jest wydajny. Nie zostawia tłustej warstwy na skórze, dobrze i szybko się wchłania. Zapach kremu jest bardzo ładny, jednak jak dla mnie jest on zbyt intensywny i dosyć długo się utrzymuje.


Skład:



Bardzo go polubiłam i na pewno kupię go ponownie, jak tylko będzie dostępny w sklepie internetowym.

Wolicie taką formę recenzji, gdzie tekst znajduje się pomiędzy zdjęciami?

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. ja tak wolę,lepiej się czyta i oczy się nie męczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, dziękuję za opinię. też tak myślę, że jest lepiej, więc od dzisiaj tak będą wyglądały notki z recenzjami oraz może poprawię te wcześniejsze recenzje :)

      Usuń
  2. Śliczne opakowanie.
    Taka forma mi bardzo odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także opakowanie się bardzo podoba oraz etykiety ich produktów :)
      Od dzisiaj postaram się w takiej formie pisać recenzje :)

      Usuń
  3. dobrze,że chociaż Ty trafiłaś na coś fajnego w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze kremy pod oczy są fajne, moja mama je używała

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. też dobrze czy lepiej?
      Jak przeglądałam poprzednie notki zauważyłam, że poprzedni układ mi się nie podobał

      Usuń
  5. Podoba mi się tak bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Konsystencja świetna. Zapraszam na fotorelacje ze spotkania blogerek.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.