Iwostin Capillin Płyn micelarny oczyszczający - recenzja





Płyn micelarny oczyszcza skórę, redukuje stopień zaczerwienienia skóry, wzmacnia kruche naczynka krwionośne. Działa przeciwzapalnie i delikatnie nawilża.
Służy do oczyszczania skóry naczynkowej i do zmywania makijażu. Nie nadaje się do demakijażu oczu.
Składniki:
- Pronalen Aesculus HSC - Escyna pozyskiwana z nasion kasztanowca. Wzmacnia napięcie naczyń
w skórze, działa przeciwzapalnie i przeciwrumieniowo. Skutecznie zmniejsza zaczerwienienia i łagodzi podrażnienia. Wraz z trokserutyną zwiększa elastyczność i napięcie naczyń włosowatych. Poprawia cyrkulację krwi oraz zmniejsza kruchość i łamliwość naczyń włosowatych. 
- Trokserutyna (aktywna forma rutyny) - działa ochronnie na naczynia krwionośne i limfatyczne, reguluje ich napięcie, elastyczność i przepuszczalność oraz zapobiega pękaniu naczyń włosowatych. Ma silne własności przeciwutleniające. Ponadto hamuje działanie szkodliwych dla naczyń enzymów - hialuronidazy i celuroplazminy - m.in. odpowiedzialnych za rozkład kwasu hialuronowego, głównego składnika śródbłonka naczyń. 
- Hydromanil - nawilża i zmiękcza wrażliwą, zaczerwienioną skórę. Działa na dwa sposoby: efektywnie ogranicza utratę wody z naskórka oraz akumuluje w skórze cząsteczki odpowiedzialne za wiązanie wody. Dodatkowo reguluje proces złuszczania naskórka. Regularnie stosowany sprawia, że skóra staje się sprężysta, gładka i zyskuje ładny wygląd.
- Woda termalna z Iwonicza Zdroju - wykazuje właściwości łagodzące, przywraca skórze uczucie komfortu i ukojenia.

Aqua, Iwonicz Aqua, Peg-6 Caprylic/Capric Glycerides, Glycerin, Glycereth-8 Macadamia Ternifolia Seed Oil, Aesculus Hippocastanum Extract, Caesalpinia Spinosa Oligosaccharides, Caesalpinia Spinosa Gum, Propylene Glycol, Gluconolactone, Poloxamer 184, Copper Gluconate, Sodium Benzoate, Troxerutin, Triethanolamine, Disodium Edta

Hebe



ok. 24zł


Płyn dobrze zmywa makijaż. Nie podrażnił mnie, mimo że kilka razy przemyłam nim też oczy (tak odruchowo), nie uczulił. Po zastosowaniu skóra nie jest ściągnięta, nie zostawia lepkiej warstwy na skórze. Starczył mi na 1,5 miesiąca przy używaniu 3-4 wacików dziennie, więc wydajność jest w porządku. Jeśli chodzi o działanie na naczynka to niestety nie zauważyłam.

-dobrze zmywa makijaż
-nie podrażnia
-nie uczula
-nie ściąga skóry
-nie pieni się
-nie zostawia lepkiej warstwy
-jest wydajny


-brak działania na naczynka (producent to obiecuje)


9/10


Zdradźcie mi proszę jakich produktów używacie do demakijażu ;)

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. A ja spokojnie używam miceli do oczu również ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie micele do oczu nie nadają się, używam albo dwufazówki albo mleczka.
      a ten micel ma napisane, żeby nie używać do oczu ;P

      Usuń
    2. Hmm, no co komu pasuje w sumie, u mnie się większość sprawdza. A mój był też do oczu, to się zdziwiłam teraz :D

      Usuń
  2. ciekawy nie powiem, jednak na razie się na niego nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A właśnie początkowo myślałam, że skuszę się, bo mam problem z naczynkami, ale w takim wypadku nie warto :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czekaj niedługo na recenzję kremu, który na pewno ci się przyda :)

      Usuń
  4. Ja używam miceli do zmywania makijażu oczu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam mleczka :)

    zapraszam do siebie! zaczynam obserwować! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się na niego skusić, słyszałam wiele pozytywnych opinii.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja polecam VICHY SOLUTION MICEILAIRE 3 w 1, najleszy jaki miałam zaraz obek tego z DERMICA
    pozdrawiam i zapraszam na: http://coffeebreakforkate.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.