Konferencja Schwarzkopf Color Mask

23 stycznia miałam okazję uczestniczyć w konferencji Schwarzkopf w Loveconcept w Warszawie, na którym przedstawiono nam nowy produkt koloryzacyjny jakim jest Color Mask. Jest to trwała farba w formie maski. Mimo że w jej gamie znajduje się 15 pięknych kolorów, to jednak nie ma wśród nich żadnych rudości czy czerwieni.

Na początku odbyła się krótka prezentacja farby, omówienie procesu koloryzacji przez panią dr n. med.inż  Katarzynę Pytkowską, Prorektor ds. Dydaktyki Wyższej Szkoły Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia. Następnie czekał nas poczęstunek (w tym niesamowite bezy!) oraz dobór farby i koloryzacja wykonana przez stylistów. O ile z chęcią wypróbowałabym tę farbę na moich włosach to niestety musiałam odmówić, ze względu na brak rudego odcienia.

Wiele dziewczyn skusiło się na koloryzację i razem z nimi byłam zachwycona efektami, kolory wyszły naprawdę naturalnie, włosy ładnie błyszczały i były miłe w dotyku. 

Dostałyśmy dwie dowolnie przez nas farby i już się nie mogę doczekać efektów na włosach mojej mamy ;)




Patrzcie jak moje włosy lśnią!




Tak odbywało się farbowanie, ja stale podglądałam co tam się dzieje razem z dziewczynami, które czekały na swoją kolej, bądź, tak jak ja,  nie poddawały się koloryzacji.


Efekty farbowania :)



Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. O zabawnie! Fajna inicjatywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę i ja się załapałam :) Tobie i tak pan stylista powiedział, że masz piękny kolor włosów a nie wolno niszczyc ideału :)

    bużka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, ale teraz mnie korci, żeby przefarbować!

      Usuń
  3. Trochę żałuję, że jednak mnie nie było, ale sesja siła wyższa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne takie spotkanie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście Twoje włosy niesamowicie lśnią! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow pięknie Twoje włosy lśnią!

    OdpowiedzUsuń
  7. hejka, w poszukiwaniu opinii o tej farbie wpadłam na Twój blog i mam takie pytanko czy blondynka w okularach z ostatniej fotki ma włosy pofarbowane farbą color mask jesli tak to moze wiesz jakim odcieniem ??;> bede wdzieczna za odpowiedz;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest farba Color Mask, odcień 1010 jasny perłowy blond :)

      Usuń
  8. Serdecznie dziękuje ;>


    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.