Lovely Holographic Eyes cień do powiek 01 - recenzja


Cień zamknięty w dosyć solidnym, ale dosyć tandetnym opakowaniu, które nie zachęca do zakupu. Możemy go kupić w Rossmannach w cenie ok. 8zł za 2,5g cienia.

Cień jest w kolorze jasnego brązu opalizującego na różowo i złoto. Czasami także można w nim zobaczyć zieleń. Nie udało mi się niestety uchwycić jego wszystkich obliczy.

Pigmentacja jest w porządku, plusem jest to, że można ją budować dodając kolejne warstwy cienia aż do satysfakcjonującego efektu. Dzięki nim możemy uzyskać delikatny makijaż, który przyciągnie wzrok każdego. Używam go często w makijażu dziennym z dodatkiem jedynie bieli w wewnętrznym kąciku, bo nic już więcej nie potrzeba dodawać.


Kilka razy zdarzyło mi się użyć go bez bazy, zauważyłam wtedy, że trzymał się 8h bez problemu i w tym czasie nie zebrał mi się w powiece. Razem z bazą (w moim przypadku Hean Stay On) utrzymuje się cały dzień. Trzeba jednak uważać podczas aplikacji, bo zdarza się, że cień się osypuje. Wtedy wystarczy strzepnąć osypany cień czystym pędzlem.


Z tej serii podoba mi się jeszcze cień 02, jest to szarość/czerń opalizujący na fioletowo. Na pewno bym go kupiła, gdyby nie fakt, że w swoich zbiorach posiadam taki cień w paletce Sleeka. Inne kolory moim zdaniem nie są godne uwagi.


Bardzo polubiłam ten cień i jak się mi się skończy to bez chwili zastanowienia kupię kolejne opakowanie.

Macie go w swoich zbiorach? Jak u Was się spisuje?
Jeśli nie, to polecam, jest godny wypróbowania, szczególnie jego cena przyciąga :)

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Chyba się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go mam i podoba mi się na oku :) co do trwałości i czasu jaki zostaje ze mną ciężko stwierdzić bo nie maluję się nim często i jak już to tylko na jakieś wyjście :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z trwałością jest w porządku, na bazie przetrwa wszystko ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny cień. Piękne złoto.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny ten cień i taka cena ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wiele razy przyglądałam się tym cieniom, jednak nigdy się nie zdecydowałam ich kupić, choć wiem że mają bardzo ładne kolorki :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas najwyższy ;)
      też długo się na niego czaiłam, ale w końcu kupiłam przy jakiejś promocji

      Usuń
  6. Podoba mi się od dawna, a zawsze o nim zapominam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam, spodobał mi się jak u kogoś na blogu o nim przeczytałam i jakieś 2 miesiące potrzebowałam, żeby w końcu go kupić ;)

      Usuń
  7. Cudowny kolorek :)) Ja niestety nie mam go w swoim zbiorze :((


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ten cień, jest super. Niestety jest już na wykończeniu i od jakiegoś czasu wszędzie go szukam, z marnym skutkiem:(.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.