Lutowy Haul

W tym miesiącu udało mi się uzbierać trochę nowych produktów, z którym jestem bardzo zadowolona, część z nich znajdzie się w ulubieńcach lutego ;)


Pierwsze było zamówienie z allegro. Zdecydowałam się na zakup odżywki Nail Tek, ze względu na stan moich paznokci, jednak na odżywce oczywiście się nie skończyło ;)



Sztuczne rzęsy Ardell (jest to nowe opakowanie dla wersji InvisiBand)


Najbardziej cieszyłam się z tej szminki - NYX Orange Soda, jednak kolor do mnie nie pasuje i wyląduje w zakładce wyprzedażowej.




Ze względu na to, że zawiodłam się na podkładzie Bourjois 123 Perfect zdecydowałam się na kupno dwóch testerów podkładu L'Oreal True Match, były w bardzo niskiej cenie, jednak nie było jasnych kolorów. W5 przyda mi się na lato, jak zdążę się już trochę opalić, a W7 do konturowania twarzy.



Nawiązałam współpracę z firmą Orientana i dostałam do testów olejek do ciała oraz maskę z naturalnego jedwabiu.




W Rossmanie udało mi się w końcu dorwać olejek z pomkpą.


Z Avonu zamówiłam kurację z olejkiem arganowym, która od dłuższego czasu mnie interesowała oraz nową szminkę w kolorze Natural Glow.




W moje ręce powędrował piękny róż ze Sleeka od Ancyk :)



Oczywiście nie mogłam przejść obojętnie obok nowych lakierów Wibo zaprojektowanych przez blogerki, na początek kupiłam 8 Mint Sorbet oraz 5 Mary Rose, ale niedługo dokupię jeszcze kilka kolorów z tej serii.


Doszedł już do mnie jeden z wielu pędzelków Ecotools, które zamówiłam. Więcej Wam opowiem jak już wszystkie do mnie dotrą. Jedyne co mogę powiedzieć to fakt, że zapłaciłam jedynie 1/3 ceny, którą bym musiała zapłacić w Polsce :)



I jeszcze oczywiście pędzelek Sigmy, który już Wam pokazywałam :)

Miałyście któryś z tych produktów?

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Ooo pędzel z ecotools! Super!
    Ja mam już 4 lakiery blogerek i zastanawiam się jeszcze nad jednym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nail tek uratował moje paznokcie.. ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uratuje także moje :)

      Usuń
  3. No to teraz... pokazuj wszystko po kolei :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te rzesy ardell sa takie ladne:) musze chyba tez je gdzies wyniuchac bo wygladaja meganaturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne są i bardzo naturalnie wyglądają :)

      Usuń
  5. Dzisiaj przyjechał do mnie kurier z tymi samymi rzęskami Ardell! ;D
    Są boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są aż tak cudne, że aż się boję ich używać :)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa tych pomadek! Oj Ardellki muszę koniecznie zamówic!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej jestem ciekawa pędzla EcoTools, bo sama mam zamiar go kupić i już to planuję od jakiegoś czasu ;)

    ps. milo było się wczoraj poznać, dodałam Cię do obserwowanych, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi było miło Cię poznać :)

      Usuń
  8. Wow sporo tego! Te odżywki do paznokci szczególnie przykuły moją uwagę ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie zamawiałaś ten pędzel??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ebayu, ale nie zadawaj sobie trudu, bo to podróbka, napiszę o tym niedługo na blogu

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.