Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume - recenzja







Legendarna maskara 2000 Calorie, pogrubiająca rzęsy do 300% jest dostępna w 3 wariantach – Dramatic Look – Waterproof – Curved Brush Volume & Curl. Każda z nich daje ponadczasowy efekt pogrubionych rzęs. Do 3 razy większa objętość. Trzykrotnie większy wybór. 

Można go dostać na każdym kroku.



ok. 30zł 


Legenda tuszy do rzęs, dlatego także ja musiałam go wypróbować. Dodatkowo skusiła mnie jeszcze promocja, dzięki której razem z tuszem dostałam gratis zestaw pędzelków Max Factor, z których jestem zachwycona! Jeśli chodzi o tusz, to tutaj niestety przychodzi lekkie rozczarowanie. Tusz bardziej nazwałabym wydłużającym niż pogrubiającym. Producent troszeczkę przesadził określając 300% pogrubienie, ponieważ wcale takie nie jest. Pogrubienie jest delikatne, przy dwóch warstwach efekt jest nadal delikatny. Rzęs na szczęście nie skleja, ale kruszy się i osypuje, nieznacznie, ale jednak trzeba uważać i co raz zaglądać do lusterka. Szczoteczka klasyczna, łatwo maluje się nią rzęsy.
-wydłużenie rzęs
-nie skleja rzęs
-klasyczna szczoteczka

-kruszy się
-nie pogrubia


6/10  



Jedna warstwa


Dwie warstwy

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. ale masz piękne rzęsy, zazdroszczę ! zapraszam do mnie do komentowania :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go od paru dni i miałam już nim pierwszy raz i jakoś szału nie było, spodziewałam się jakiegoś efektu 'wow',a tu bez szaleństw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam dokładnie tak samo, przygotowałam się na efekt sztucznych rzęs, a otrzymałam to co widać na zdjęciach. Gdyby się nie osypywał to byłby całkiem spoko, ale tak to go skreślam całkowicie.

      Usuń
  3. Powiem szczerze, że moje rzęsiska pogrubił solidnie, ale wymagało to wielu prób. Dodatkowo mam gęste i długie rzęsy, więc wybitnie trudno nie jest, by uzyskać efekt spektakularnych rzęs. To obecnie mój ulubiony tusz, ale nazwaniem go Dramatic Volume... no cóż, to nieporozumienie, bo robi dokładnie to samo co reszta 2000 Calorie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie jak widać szału nie robi ;(

      Usuń
  4. miałam i lubiłam ;) ale bez szału ten tusz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby się nie osypywał też bym go lubiła :)

      Usuń
  5. Zawsze miałam wrażenie, że ten tusz był jakiś mega-wow, bo wiecznie spotykałam się z pozytywnymi opiniami na jego temat - dlatego mocno się zdziwiłam po zakupie, bo mam podobne odczucia: wcale mnie nie powala efekt jaki daje, a to że się kruszy jest zupełnie nieakceptowalne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo, ten tusz to legenda i myślałam, że jest na prawdę świetny, no niestety nie jest tak w rzeczywistości ;(

      Usuń
  6. nie lubię tuszy, które się kruszą

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.