Sigma Affiliate Program, czyli o współpracy słów kilka

Jakiś czas temu dostałam maila od Vincy z propozycją współpracy z Sigmą. SZOK! Marzyłam o choć jednym pędzelku tej firmy od dłuższego czasu i dzięki Vincy moje marzenie się spełniło.

Na początku podchodziłam trochę nieufnie do tej współpracy i minęło trochę czasu zanim w ogóle odpowiedziałam na tą propozycję. Ale po wymianie kilku maili byłam już spokojna, wszystkiego się dokładnie dowiedziałam i zostałam członkiem Sigma Affiliate Program. W ramach podziękowań za wstąpienie do programu dostałam prezent niespodziankę, dopiero jak ją odebrałam zaczęłam skakać z radości. Paczuszka leciała do mnie ze Stanów i doszła w 4 dni robocze o.O. Nie wierzyłam, że poczta może działać tak szybko, skoro normalnie czekam na paczki/listy z Polski o wiele wiele dłużej.

A mój brat po odebraniu tej paczki od listonosza skomentował - "Od kiedy jesteś taka fajna, że dostajesz paczki ze Stanów?" ;D


W paczuszce było takie oto piękne pudełeczko wraz z karteczką ręcznie napisaną. 
Ciekawe co jest w środku? ;)


Taki oto nowy przyjaciel :)
Pędzel Flat Kabuki -  F80

Pędzel jest bardzo solidny, świetnie wykonany. Widać, że posłuży wiele lat. 
Włosie jest bardzo miękkie, milutkie w dotyku. 
Choć nie używałam go jeszcze to już jestem przekonana, że świetnie będziemy się dogadywać :)






Dostałam także ulotkę z dostępnymi pędzlami Sigmy i, co nikogo pewnie nie dziwi, chętnie przygarnęłabym je wszystkie! <3

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Mam go jest super ;) też bym wszystkie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny pędzelek ;)
    marzy mi się nowy do podkładu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory używałam do podkładu Buffing Brush z Ecotools i jestem z niego zachwycona, jednak będę musiała go teraz pozdradzać z Sigmą :)

      Usuń
  3. super, gratulacje! ja do podkładu używam hakuro h50s, świetny :)
    zapraszam na konkurs, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie miałam zamiar zakupić jakiś flat top z hakuro, jednak teraz już nie potrzebuję :)

      Usuń
  4. jeju ale bym go chciała miec ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. pędzle wyglądają świetnie, słyszałam wiele pozytywnych opinii na ich temat:)pozdrawiam i zapraszam może obserwujemy?:) A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, dlatego teraz się cieszę, że jeden się znalazł u mnie :)

      Usuń
  6. swietny pedzel mi takze by sie przydal ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde! To ja biegnę im odpisać, bo zupełnie zignorowałam ten mail! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Gratuluję! I powodzenia w dalszej współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.