Styczeń w obrazkach


Cudowne zdjęcie zrobione przednią kamerką w moim telefonie, czyt. efekt nudy podczas przeglądania się ;)



Z cyklu słiit focia w przymierzalni ;)
i nie ma to jak męskie koszule!



Nowości w KFC, jakbym mogła ich nie spróbować ;)


Z serii Kasia pozuje ;)
i duch w tle ;]
studniówka





Dziewczyny robiące się na bóstwo na konferencji Schwarzkopf :)


Nie mogłoby oczywiście zabraknąć słiit focii w lustrze ;)


I zdjęcie z taksówki, gdy wracałam z konferencji.
Trafiłam na bardzo miłego pana, z którym rozmawiałam o blogach i samochodach :)
I który zastanawiał się czy jak będzie prowadził bloga o samochodach lub o śmiesznych sytuacjach z życia taksówkarza  to też będzie chodził na takie spotkania ;)

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Wowo pierwsze zjdecie - widze co masz w nsoie haha
    :)

    Koszula nr 2 ma piekne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pan taksówkarz się spóźnił. taki blog już istnieje ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię koszule :)

    a ja nie jadłam jeszcze tych nowych longerów z KFC, dobre są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie za specjalne ;(
      ten sos grecki w Marco nie za bardzo pasuje, a w Polo myślałam że ten sos będzie musztardowy, a jest z curry i też tak nieciekawie smakuje.

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.