ULUBIEŃCY: STYCZEŃ


Przyszedł także czas na styczniowych ulubieńców.




O dobre nawilżenie twarzy dbały kremy Choisee sandałowiec & oliwka i Oeparol Hydrosense, nawilżeniem ciała zajmował się krem Vichy Nutriextra, a usta w idealnym stanie utrzymywała pomadka ochronna Sylveco.


Na mojej twarzy gościł stale podkład Lumene Triple Stay, którego przypudrowywałam  pudrem bambusowym z jedwabiem Biochemii Urody. W ciągu dnia, żeby zachować nieskazitelny wygląd ściągałam sebum bibułkami matującymi Bobbi Brown oraz dodatkowo matowiłam strefę T pudrem Rimmela Stay Matte, aby na dłużej pozostawała matowa.


Na policzki najczęściej wędrował  róż Astor Skin Match 002 Peachy Coral, jednak zdradzałam go z różem Bourjois 16, do kontrowania twarzy używałam pudru brązującego Bourjois. Współpracuje się z nimi świetnie i czuję, że ta miłość będzie trwała wiecznie.


Na ustach najczęściej gościła u mnie szminka Rimmela by Kate - 102 oraz lip tint Bell 05.


Najlepszy tusz, jaki kiedykolwiek miałam, lądował na moich rzęsach Maybelline Colossal, brwi podkreślałam tuszem Wibo Brow Stylist, kredka NYXa Jumbo Milk zajmowała się linią wodną, a baza Hean Stay On pilnowała, żeby cienie na powiekach nigdzie nie wędrowały albo wyparowywały.


O codzienny makijaż dbały cienie Miyo (01 White i 08 Coffe) oraz cienie Inglot (351M, 328M, 110 AMC S, 120 AMC S).


Zbliżenie na życzenie ;)



Od lewej: 120 AMC Shine, 110 AMC Shine, 328 Matte, 351 Matte, 495 Double Sparkle



Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Podoba mi się ten róż z Astor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 'czekoladka', szminka Kate, Sylveco.. tusz Colossal to także moi ulubieńcy stycznia ;)))
    ja w weekend opublikuję notkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekoladka jest cudowna!
      Co do Colossala to mogę stwierdzić, że to był mój ulubieniec. Obecnie testuję Catchy Eyes Gosha i on detronizuje wszystkie tusze!

      Usuń
  3. też lubię ten tusz do brwi z Wibo ;) A krem Oeparolu właśnie zaraz zaczynam, mam nadzieję, że też polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę tutaj wiele rzeczy z mojej kosmetyczki :)
    m.in. podkład, puder, róż, krem itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre kosmetyki znam ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Kate Moss nr 102 jest fenomenalna.

    OdpowiedzUsuń
  7. 120 i 110 AMC wyglądają pięknie! Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.