Blue line

Dzisiaj mam dla Was makijaż dzienny, a takie się praktycznie na moim blogu nie pojawiają (nadrobię to!). Moja przyjaciółka prosiła mnie już rok temu, żebym go na blogu pokazała, jednak żeby jej zrobić na złość, oczywiście tego nie zrobiłam ;)

Moja miłość do niebieskiego tuszu zaczęła się gdy zobaczyłam dziewczynę w pociągu, która miała górne rzęsy pomalowane czarnym tuszem, za to dolne niebieskim. Od razu wiedziałam, że to będzie coś dla mnie, dlatego zaczęłam poszukiwania takiego tuszu. Udało mi się to szybko, ponieważ znalazłam zestaw Rimmela z dwoma tuszami, w którym jeden był właśnie niebieski i zapłaciłam za niego grosze. Jednak zarówno Kasia, jak i moja siostra także chciały taki tusz zakupić, ale ze względu, że ten zestaw był świąteczny, szybko został wykupiony i już się nie pojawił. A w szafie Rimmela niebieskiego tuszu nie ma. 

I tu mam do Was ogromną prośbę!
Jeśli znacie jakiś niebieski tusz, który jest dobrze napigmentowany proszę piszcie w komentarz, będę Wam bardzo wdzięczna :)






Użyte kosmetyki:

Twarz:
-Podkład - Lumene Triple Stay Matt Makeup
-Puder bambusowy z jedwabiem - Biochemia Urody
-Róż - Astor Skin Match 002 Peachy Coral
-Bronzer - Boujois Delice de Poudre

Oczy:
-cień Miyo - 01 White
-cień Boxed - Sleek Oh So Special
-cień Blue Lagoon - Sleek Caribbean Curacao
-cienie - Inglot 328 Matte, 351 Matte, 120 AMC Shine
-tusz - Gosh Catchy Eyes, Rimmel Extra Super Lask 103 Electric Blue
-kredka - NYX Jumbo Milk
-niebieska kredka

Brwi:
-Wibo Eyebrow Stylist

Usta:
-szminka - Manhattan Soft Mat 53M



Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Niestety nie znam, ale makijaż podoba mi się szalenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny, mogłam go podziwiac osobiście ;-) Mój pierwszy niebieski tusz był z Avonu, ale szmat czasu temu więc nie wiem jak teraz z nim w katalogach, a innych nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałaś taki zaszczyt ;)
      w Avonie nie widziałam od kilku lat, a stale oglądam katalogi ;)

      Usuń
  3. Świetne to wygląda, wypróbuję, bo mam akurat niebieski tusz od Diorshow (który tak ogólnie to poza kolorem nie daje nic...) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      i miło, że cię zainspirowałam ;)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawie wygląda! Osobiście zrobiłabym troszkę cieńszą tą niebieską linię, ale wiadomo co kto lubi :) Btw. pięknie wykonturowana górna powieka - prawdziwy majstersztyk :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieńsza nie byłaby niestety tak widoczna

      Usuń
  5. Świetny pomysł z ta krechą i niebieskim tuszem na dolnych rzęsach.
    A fajny tusz niebieski jest z Oriflame z Very Me, sprawdź sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. często tak się maluję, tylko na dole daję czarny tusz ;) a nie niebieski ;)
    efekt świetny !! podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebieski tusz dodatkowo podkreśla efekt, jednak z czarnym też było by ładnie :)

      Usuń
  7. piękny masz kolor włosów! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      jednak ten kolor się w niedługim czasie drastycznie zmieni ;)

      Usuń
  8. Pięknie! Przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz!!! Muszę też połączyć niebieską kredkę z niebieskim tuszem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Soft Mat od Manhattanu pięknie się prezentuje na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) sama się ostatnio do tej szminki przyzwyczaiłam i zaczęła mi się podobać :)

      Usuń
  11. Dziękuję za komentarz na moim blogu:) Muszę Ci powiedzieć, ze T jestes moim makijażowym mistrzew w takim razie ! Zakochałam się :O

    Twoje oczy są kosmiczne. Jutro lece szukać takiego tuszu i niebieskiej kredki , pierwszy raz widze takie piekne zestawienie *___*

    Poza tym moglabym się zachwycac godzinami nad tym jaka masz idealną, gadką twarz ale nie chce zebys uznała, że się podlizuję :)

    PIEKNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Jakbyś zobaczyła ją na żywo już byś tak niestety nie mówiła. Cały czas walczę z niedoskonałościami ;)

      Usuń
  12. ale fajnie i pomysłowo :)
    Pozdrawiam Serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. bajecznie ! nie mogę się napatrzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow Jak bym się tak nie odważyła

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie ładnie Ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz w takich kolorach. Obserwuję koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Niebieski dobrze napigmentowany tusz znajdziesz w Inglocie "Colour Play Mascara numer 03 Blue " za 27 zł , są też dostępne inne kolory ;)

    Pozdrawiam

    Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już wiem, ale dzięki za informację ;)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.