Luty z życia nolife'a

W tym miesiącu większość czasu spędziłam przy komputerze. Głównie szukając pracy, oglądając White Collar i mnóstwo kanałów na yt.


White Collar <3 ten serial jest po prostu niesamowity! Polecam go wszystkim, którzy jeszcze nie mieli z nim kontaktu, nie zawiedziecie się. I, żeby nie było, to nawet gdyby główny aktor przystojny nie był to i tak byłby to mój ulubiony serial ;)

Wszystkie odcinki White Collar szybko się skończyły, dlatego musiałam znaleźć nowy serial. Kilka osób poleciło mi serial Revenge. Nie jestem do niego do końca przekonana, ale zły nie jest, więc z pewnością obejrzę wszystkie odcinki.


Looper obejrzałam głównie dla Josepha. Film bardzo dobry, jedynie co mi się nie spodobało to jak ucharakteryzowali Josepha, rozumiem, że miał być bardziej podobny do Bruce'a, jednak przez to cały jego urok prysł!

Pitch Perfect zachęcił mnie zwiastun, który można obejrzeć na filmwebie. Lubię muzyczne filmy i ten bardzo mi się spodobał. No i oczywiście kocham Fat Amy :)

Killing Bono bardzo mi się podobał, bo U2, bo Robet Sheehan ;)

Ryan Gosling po raz setny :)


O tych filmach nie mam co pisać, ponieważ żaden z nich mi się nie podobał.


Miałam nadrobić zaległości w bajkach, jednak dużo to ich nie obejrzałam. 

Toy Story lubię od pierwszej części, dlatego musiałam obejrzeć i tę. 

Jak ukraść księżyc bardzo mi się spodobał, jedna z lepszych bajek, które zostały ostatnio wydane :)


Zdradźcie mi filmy i seriale jakie ostatnio oglądałyście i są godne polecenia :)

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Pitch Perfect też oglądałam w lutym i mam podobne zdanie - lubię filmy muzyczne, ten mi się podobał chociaż nie zaliczę go do grona ulubionych.

    Co do seriali, ja ostatnio tłukę namiętnie Pretty Little Liars - dawno żaden serial mi się tak nie podobał i mnie tak nie wciągnął :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pożyczony Narzeczony nieco mnie też rozczarował, ale dlatego że wcześniej miałam okazję przeczytać książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem była źle dobrana obsada oraz pomysł na film też nie za bardzo mi się podobał.

      Usuń
  3. Wow ile filmów! Ja również poszukuję pracy a w międzyczasie oglądam gotowe na wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio namiętnie oglądam PLL a Pożyczonym narzeczonym też jestem troszkę rozczarowana;) Pozdrawiam koleżankę z Klubu Kejt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś już trzecią lub czwartą osobą, która mi to poleca, więc coś w tym serialu musi być! :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Oj, ja bardzo rzadko coś oglądam, więc niestety nic nie polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam różne filmy i ostatnio widziałam te:
    "Eva"
    "Życie Pi"
    "The Magdalene Sisters"

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.