Marcowa aktualizacja włosów


Ostatnio bardzo rozpieszczam swoje włosy ze względu na tortury, które niedługo przejdą oraz dzięki nieograniczonemu czasu, jaki posiadam.



Codziennie szampon Babydream, raz w tygodniu kolagen do mycia włosów Bingo Spa.

Prawie cały miesiąc towarzyszyła mi Alterra Granat i Aloes, przez kilka dni stosowałam maskę Bingo Spa z masłem shea i pięcioma algami jako odżywki.

Maska pojawiła się kilka razy na moich włosach. Niezmiennie maska Bingo Spa z masłem shea i pięcioma algami, chcę ją wykończyć zanim otworzę następną.

Oleje często gościły na moich włosach, na początku olej lniany, z którym jednak się nie polubiłam, a potem używałam olejku do ciała Orientany.

Wykończyłam kurację wzmacniającą Joanny Rzepa i otworzyłam Jantara, którego udało mi się używać codziennie przez trzy tygodnie, sama jestem w szoku! Efektów nie było żadnych, jednak ponowię trzy tygodniową kurację.






Na końcówki używałam kuracji z olejkiem arganowym z Avonu, z której na razie jestem zadowolona, jednak całe odczucia opiszę w oddzielnej notce po dogłębnym przetestowaniu.









Włosy urosły w ciągu miesiąca dokładnie 1 cm, niezmiennie jak zawsze. Obecna długość włosów to 34cm.
 Już straciłam nadzieję na szybszy przyrost moich włosów. Centymetr po centymetrze, w końcu osiągnę wymarzoną długość.

Plan na najbliższy czas to jeszcze więcej olei, a potem rozjaśnianie włosów :)





Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Masz bardzo fajny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długo się nim już nie pocieszę, bo niedługo rozjaśniam :)

      Usuń
  2. no włosy lepiej wyglądają na pewno :)
    kolorek jest super !

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też używam Jantara i nie widzę efektów ;p
    ciekawe jak Ci będzie w blondzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tam włosy rosną jak szalone! będziesz blondi?
    ps. co to za koszula? podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę będę, jak się uda oczywiście :)
      koszula z Mango, ale kupiona w sh ;)

      Usuń
    2. ja chcę ombre zrobić :)

      Usuń
    3. oooo, świetny pomysł! już chcę cię w nim zobaczyć :)
      a kiedy robisz? ;)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.