Marcowy Haul

W marcu przybyło mi mało rzeczy, ale cieszę się w nich ogromnie :)


Pierwsze były łupy z targów, które pokazywałam Wam tutaj.


Ale dzisiaj przybliżenie na nie :)

Flormar Pretty Compact Blush-On P115



Wzorniki lakierów, które pomogą mi uporządkować moją kolekcję.


Szczoteczki do henny lub jeśli zdarzy mi się kogoś malować :)



Rzęsy Ardell Natural 105


Lakiery Essie: We can do it pink, Luscious lips i Lovie dovie


Zdobyłam najbardziej pożądany lakier ostatniego czasu, czyli Peaches and Cream z blogerskiej kolekcji Wibo


Wygrana w zagadce u Blanki


Wygrane miniaturki w rozdaniu na fanpejdżu Mintishop.


The Balm Mary-Lou Manizer



The Balm Meet Matt(e) - Matt Batali



The Balm Staniac



Główny punkt programu, czyli jedwabisty podkład mineralny w pudrze ZAO, który dostałam do testów od sklepu Biolander.




Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Kochana gdzie konkretnie kupilam te sloneczka do lakierow? Bo tez chce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można je kupić na stronie www.arstyle.pl

      Usuń
  2. The Baaalm <3 Zao <3

    Flormara kupiłaś w Jasminie może? po ile chadza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flormar na targach ;)
      Ja zapłaciłam 17zł, w Jasminie pewnie będzie tak samo, chociaż nie wiem, jeszcze nie widziałam ;)

      Usuń
    2. Aaa, okej :> Trzeba obczaić tę szafę w końcu ;)

      Usuń
  3. om nom nom <3 puuder zao *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. może i dużo tego nie ma, ale za to jakie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem w fazie testów pudru od ZAO :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również szukam takich wzorników.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś mi się wydaje, że będziesz zadowolona z TheBalm :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lakiery mają cudne kolory- wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne kolory lakierów ;))

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakiery Essie wyglądają przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.